Announcement

Collapse
No announcement yet.

autod: Pioneer ODR Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    litt mer bilder i dag av ferdig resultat.

    stemmer det at bilen ikke er bygget for konkuranse, den er bygget for demo og for min egen del, men pioneer ville gjerne at jeg skulle delta så jeg fikk gjøre litt småfiks å bli med litt, men noen storsatsning blir det ikke, derfor har jeg valgt en moderat klasse.







    Comment


    • #47
      Gitra blei faan meg fine! :-D

      Comment


      • #48
        Originally posted by THolandsli View Post
        Gitra blei faan meg fine! :-D
        Word!
        Mvh Stian Kolås
        -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
        - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

        Comment


        • #49
          Du skal vel gjøre noen med rattet går jeg ut i fra?
          Focal
          Mosconi
          Pioneer

          Comment


          • #50
            tja, mye jeg skulle gjort noe med.. men når man jobber 12 timer i døgnet er det ikke så mye tid til overs.. rattet hadde jeg ikke tenkt å gjøre sp mye med, annet en å trekke opp ringen i midten, å kansje lage en fjernkontroll på baksiden for min egen del, synes liksom ikke det passe med noe avansert ratt i denne bilen, alt skal være enklet og cleant.

            Comment


            • #51
              Du er og blir en syk, syk mann

              Comment


              • #52
                mister du ikke mye klarhet i toppen ved å montere de off-axis?
                Likte stilen på grillene dine iallefall
                Prosjekt SQ Audi A3

                Comment


                • #53
                  Originally posted by autod View Post
                  tja, mye jeg skulle gjort noe med.. men når man jobber 12 timer i døgnet er det ikke så mye tid til overs.. rattet hadde jeg ikke tenkt å gjøre sp mye med, annet en å trekke opp ringen i midten, å kansje lage en fjernkontroll på baksiden for min egen del, synes liksom ikke det passe med noe avansert ratt i denne bilen, alt skal være enklet og cleant.
                  Hva noe det jeg tenkte på ja blir super rått detta!
                  Focal
                  Mosconi
                  Pioneer

                  Comment


                  • #54
                    S Y K T ! : )

                    Ikke rart du gjør butikk utav bilstereobygging
                    Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                    Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                    Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                    Comment


                    • #55
                      ble ti ganger kulere no- spes med tanke på bassene. de "foldene" liksom. gleder meg til å se den live. da må eg få en prove lytt plizzz

                      Comment


                      • #56
                        Har ett spørsmål angående filtmatten du brukte i baggasjerommet?!

                        Hei Kicker-Kent Her!

                        Det blir fint i bilen ¨når du er ferdig!!! Jeg lurer på hvilken filtmatte du brukte til baggasjerommet i bilen den "Store". Hvor du fikk tak i den matten og hvilken type det er?! Har hatt problemer med og få tak i noe så stort!!!

                        Håper Du orka og svare meg

                        MvH

                        Kent Inge Sandnes Pedersen

                        Comment


                        • #57
                          Pokker... går det ann å bli med sykt som dette a... ? Du , Anders er en GAL MANN...!!

                          Hehe... dette kan han... UTEN TVIL...! Gleder meg til å se den igjen og kanskje få en liten lytte test når Anders føler den er klar for demo

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Kicker-Kent View Post
                            Hei Kicker-Kent Her!

                            Det blir fint i bilen ¨når du er ferdig!!! Jeg lurer på hvilken filtmatte du brukte til baggasjerommet i bilen den "Store". Hvor du fikk tak i den matten og hvilken type det er?! Har hatt problemer med og få tak i noe så stort!!!

                            Håper Du orka og svare meg

                            MvH

                            Kent Inge Sandnes Pedersen

                            er ikke helt sikker påm hva du mener? men om du tenker på den jeg har laget dekslene av så er det helt vanlig fleece.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by hc_tk View Post
                              mister du ikke mye klarhet i toppen ved å montere de off-axis?
                              Likte stilen på grillene dine iallefall


                              nja tja, dette er ikke så lett skal jeg si deg, jeg har slitt noe JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVELIG med å få fokus på diskant i min bil, å det eneste som har gitt ok resultat er å sette de slik, jeg er ikke sikker på om jeg er 100% fornøyd, eller om det er slik de forblir, men det låter bra, jeg ville gjerne ha de on axis, det er jo det de er laget for, men i min bil så lager det mer trøbbel en resultater, men de låter veldig bra slik de sitter nå også. mulig det kunne gitt en litt annerledes diskantmed on axis, men i konkuranse ville jeg kansje fått 1 poeng ekstra kansje,men jeg ville tapt 5-10 på fokus.... så regnestykket er lett.. du får høre på den en gang så får vi se hva du sier da vettu

                              Comment


                              • #60
                                Kor du får kjøpt stoffet som du trekker med? er dette dyrt eller?
                                Last edited by Surion; 08-05-2007, 20:40.
                                Tor Even -
                                Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
                                Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
                                The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

                                Comment

                                Working...
                                X