Announcement

Collapse
No announcement yet.

EA's Audiophile Collection 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EA's Audiophile Collection 2010

    fjernet av personlige grunner
    Last edited by Erik André; 27-10-2010, 10:42.
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik


  • #2
    Dette liker vi EA!
    Takker og bukker!
    Last edited by hc_tk; 07-03-2010, 19:25.
    Prosjekt SQ Audi A3

    Comment


    • #3
      Takk EA!

      Godt vi har Crazitaxi på Hamar som er den data kyndige av oss, slik at det blir et eksemplar
      Mvh
      Tufte's hotline

      Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

      Comment


      • #4
        Takker: D

        Ser ut som det er mye bra musikk der
        SQ Saab 9-3
        Team dynaBel

        Comment


        • #5
          Denne må det svis et ex av, moro!

          EA's Love Collection 2010
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            noe sånt
            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

            Comment


            • #7
              Dam di dam..
              Caaaan you feeel the looove tonight......... hihi

              Så søte dere er
              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

              Comment


              • #8
                Joda, første sangen var jo bare helt rå!
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • #9
                  Åh, flott! Nå er jo nye spillern på plass i bilen også.

                  Edit: Imgburn maser om at track 10 er ølakt?! .rar-fila er jo lastet ned og pakket ut, så den kan ikke ha ødelagt noe..
                  Vel, brukte EAC istedetfor, den virket fint.
                  Last edited by terion; 12-02-2010, 11:38.
                  mvh
                  Terje

                  Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by terion View Post
                    Åh, flott! Nå er jo nye spillern på plass i bilen også.

                    Edit: Imgburn maser om at track 10 er ølakt?! .rar-fila er jo lastet ned og pakket ut, så den kan ikke ha ødelagt noe..
                    Vel, brukte EAC istedetfor, den virket fint.
                    Ser ut som det er noe problemer, men som du sier EAC funker kjempebra. Også det eneste programmet jeg har fått til å få med seg cd tekst av img filer, dette kan være mine amatør kunskaper foran pcen, men alle cdene jeg har gitt ut har egentlig hatt cd tekst, ingen av de som har hjulpet meg til nå å lage img/iso etc har fått det til så jeg kanke være så teit

                    Og til de som lurer på hva EAC er og ikke har giddi å lest nfo fila.. http://www.exactaudiocopy.de/

                    Og drit i at windows sier det er en skummel fil... tror ikke Microsoft liker noe som er gratis jeg!!
                    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                    Comment


                    • #11
                      Jeg oppdaget her om dagen faktisk, at det er cd-tekst på noen av de andre cd-ene dine. De er brent ut med Imgburn.
                      EAC virket kjempefint, men jeg måtte manuelt be den om å skrive cd-tekst også, det var under cd-brennerens innstillinger i EAC.

                      Det er vist en kunst å få til cd-tekst korrekt, fler brenneprogrammer vil ikke putte cd-tekst på om man vil ha mellomrom mellom låtene. CDBurnerXP er en av dem.

                      Har en rimelig sinna antiviruspakke her på min maskin, men den hadde ingenting imot EAC =)
                      mvh
                      Terje

                      Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

                      Comment


                      • #12
                        Alan Jackson? Er ikke all country veldig basshappy da?

                        *har forresten den siste cd'n hans*
                        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Defus View Post
                          Alan Jackson? Er ikke all country veldig basshappy da?

                          *har forresten den siste cd'n hans*

                          Er ikke helt sikker på hva du mener nå..
                          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                          Comment


                          • #14
                            Bruker ikke det meste country å ha bassgitaren mye høyere enn alt annet? (om det ga mer mening)
                            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                            Comment


                            • #15
                              Har jeg ikke tenkt noe videre på, låter bra syns jeg.. derfor tok jeg den med. Har ikke akuratt tenkt på di to laveste oktavene, men skal jo være grunnmur i musikken også Men fokuset er ikke akuratt i bassområdet på disse platene jeg har satt sammen
                              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                              Comment

                              Working...
                              X