Har funnet ut at jeg skal bygge anlegg i nye t4en min, ikke noe sånn sykt som mange av dere men noe som funker greit nok, er arbeidsbil så kan ikke bruke noe av bagasjerommet før om 1 år eller 2 så da blir det og heler bygge om helt når den tid kommer
her er når jeg fikk den i august 2009:
skal hovedsaklig snakke om anlegg men skal kjapt ta litt ellers også.
er nå kjedlig motor (2,4d på 78 hk) men skal kanskje turbokonverteres til rundt 100 hk til sommern eller høsten og skaffe nytt eksos nå snart. det var motor delen
I tilegg driver jeg jo da og styler den litt da, blir fult RSL bodykit som ligge hjemme, nye felger (18" eller oppover), rustfjerning og lakering også div andre monteringer, kommet godt igang og har nå xenon i nær, fjern og tåke i tilegg til at jeg har nesten 300LED dioer i grillen ala strober i hvit og gul, ny front og baklykter er også montert og sitter nå H/R senkefjerer på bilen. er det noe angående styling eller motor så spør eller skjekk projekttråen min som jeg legger under her
http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=19709
til nå har jeg brukt anlegget ifra gamle bilen min (2xre audio sx10 og audison vrx 2.450 i tilegg til kablinga ifra gamle bilen)
planen er som følger da
Frontsett: saat 4" coax høytalere men skal bytte til komp sett etterhvert
Subwoofer: Dynabel dy9240 (2 stk i lukket kasse) og kommer en portet kasse i tilegg med litt mer kraft
Forsterker-frontsett: kjøre på spillern foreløbig
Forsterker-subwoofer: Dynabel BF4501
Kondensator: Kond. 1,5 F dynaBel m/Voltmeter
Spiller: står montert en eldre pioneer spiller nå men skal bytte til ny når jeg får dspen ifra service Alpine IVA-D105R & PXA-H701
tar imot tips og sånn med glede
her er når jeg fikk den i august 2009:
skal hovedsaklig snakke om anlegg men skal kjapt ta litt ellers også.
er nå kjedlig motor (2,4d på 78 hk) men skal kanskje turbokonverteres til rundt 100 hk til sommern eller høsten og skaffe nytt eksos nå snart. det var motor delen
I tilegg driver jeg jo da og styler den litt da, blir fult RSL bodykit som ligge hjemme, nye felger (18" eller oppover), rustfjerning og lakering også div andre monteringer, kommet godt igang og har nå xenon i nær, fjern og tåke i tilegg til at jeg har nesten 300LED dioer i grillen ala strober i hvit og gul, ny front og baklykter er også montert og sitter nå H/R senkefjerer på bilen. er det noe angående styling eller motor så spør eller skjekk projekttråen min som jeg legger under her
http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=19709
til nå har jeg brukt anlegget ifra gamle bilen min (2xre audio sx10 og audison vrx 2.450 i tilegg til kablinga ifra gamle bilen)
planen er som følger da
Frontsett: saat 4" coax høytalere men skal bytte til komp sett etterhvert
Subwoofer: Dynabel dy9240 (2 stk i lukket kasse) og kommer en portet kasse i tilegg med litt mer kraft
Forsterker-frontsett: kjøre på spillern foreløbig
Forsterker-subwoofer: Dynabel BF4501
Kondensator: Kond. 1,5 F dynaBel m/Voltmeter
Spiller: står montert en eldre pioneer spiller nå men skal bytte til ny når jeg får dspen ifra service Alpine IVA-D105R & PXA-H701
tar imot tips og sånn med glede
Comment