Den LIB-serien der ser faktisk skikkelig bra ut. Med unntak av den litt grelle logoen, så klart. Men resten av elementet ser faktisk veldig bøst ut, særlig prisen tatt i betraktning.
Har også lurt på om noen har testet disse? 8-toms-versjonen simulerer ganske spennende i små kasser, og koster jo ca. ingenting!
Jeg driver å vurderer disse selv. Jeg har begynt med db drag også, så hadde vært artig å prøvd noe nye bassere. Noen som har no erfaringer med 2ohms utgaven av denne? Prisen er veldig hyggelig, så er ikke langt om å gjøre føre jeg bestiller, men jeg tar gjerne imot all hjelpen rundt info om disse elementene. SOm nevnt lengre opp ser dem særdeles bra ut. Solid byggekvalitet og ikke minst tåler det mye iføge specs, og veier jo nok.. Hjelp!!
Mvh Myrland Kenwood-Digital Designs-Ground Zero-GladenNorwegian Champion Street Trunk 2013
bestillte meg en liten 8" siden helgetilbudet var så tok jeg meg råda
Er spennende disse små subbene, miniboom sender du meg en pm med kasseforslag om du har simulert?
Tenkte selv en 15liters kasse med 35hz tuning bassreflex
¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤ Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Den LIB-serien der ser faktisk skikkelig bra ut. Med unntak av den litt grelle logoen, så klart. Men resten av elementet ser faktisk veldig bøst ut, særlig prisen tatt i betraktning.
Har også lurt på om noen har testet disse? 8-toms-versjonen simulerer ganske spennende i små kasser, og koster jo ca. ingenting!
Skal komme tilbake tilbake til deg med mer info når jeg har fått testa disse. Ser han under meg skreiv noe om simulering. Har du så du får sjekka hvor ca mange liter pr kammer må ha? Evt om det er bedre å kjøre begge basserne i samme kammer om det kanskje er bedre. Bassrefleks så klart
Mvh Myrland Kenwood-Digital Designs-Ground Zero-GladenNorwegian Champion Street Trunk 2013
Comment