Driver og oppgraderer anlegget i nyinnkjøpt Mercedes E klasse stasjonsvogn 98mod. Har montert inn Focal Access 165A3 frontsett og Phoenix gold XS 4600 forsterker som driver frontsettet. Skal sette inn ny spiller også, blir nok en Alpine CDE 136. Dette skal bli et anlegg som er fint til dagligdags bruk, ikke noe SPL prosjekt. Er ute etter god lyd.
Kunne godt tenke meg å få inn noe mer bass. Phoenix gold forsterkeren er jo 4 kanaler og jeg bruker nå bare to(til frontsettet). Tenker derfor å brokoble de to siste kanalene og bruke til en sub, får da ut ca 300w rms i 4ohm til å drive en sub. Tenker at en 12 tommer i en relativt liten kasse burde vært fint størrelsesmessig.
Pris: Helst ikke mer enn 2-2,5k inkludert kasse. Brukt kan være interessant.
Tips?
Kunne godt tenke meg å få inn noe mer bass. Phoenix gold forsterkeren er jo 4 kanaler og jeg bruker nå bare to(til frontsettet). Tenker derfor å brokoble de to siste kanalene og bruke til en sub, får da ut ca 300w rms i 4ohm til å drive en sub. Tenker at en 12 tommer i en relativt liten kasse burde vært fint størrelsesmessig.
Pris: Helst ikke mer enn 2-2,5k inkludert kasse. Brukt kan være interessant.
Tips?
Comment