Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen innspill på valg av 15"?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ThomasEK View Post
    joda, DD er bra saker det. Men vet at det er en bruker her inne som nylig monterte en MOFO subb Finner bare ikke igjen tråden..

Her til lands så har tanken på LIB streiket meg..
    så du lurte på om den mofo serien, tell PA
    æ har montert en sånn en i min bil, ka det va du lurte på? =)

Attached Files
    sigpic
    MVH
    Anders Heimdal Olsen

Comment

Lurte vel på åssen de spilte da.. :P hehe. Om de var bra saker?

Comment

Kan jo slenge inn et par bilder av LIB'en jeg fikk Den var godt pakka inn

Å sønnen min Sander syns den så tøff ut hehe

Har regnet ut en passende kasse, så da blir det å bestille ferdig utskjærte MDF plater og snekre litt.. + kommer 6" aeroport på 44cm ca 90l kasse..

Comment

Originally posted by ThomasEK View Post
          Lurte vel på åssen de spilte da.. :P hehe. Om de var bra saker?
          personli syns æ at den spille helt rått, når får æ ikje maks ytelse av den med tanke på at æ har en litt liten amp. men sånn som æ har det nå så spille det bra og har da en kondensator på 1F til å hjælpe litt, men kan bi mye bedre, har sedd dem i aksjon på maks ytelse, å det e helt VILT!

så e definnetivt å ambefale dem syns æ da, æ e veldi førrnøyd med den =)
          sigpic
          MVH
          Anders Heimdal Olsen

Comment

klarer ikke å dy meg. MEN den kondisen hjelper mer eller mindre ingen ting

mvh kim

Comment

Originally posted by Argomet View Post
              personli syns æ at den spille helt rått, når får æ ikje maks ytelse av den med tanke på at æ har en litt liten amp. men sånn som æ har det nå så spille det bra og har da en kondensator på 1F til å hjælpe litt, men kan bi mye bedre, har sedd dem i aksjon på maks ytelse, å det e helt VILT!

så e definnetivt å ambefale dem syns æ da, æ e veldi førrnøyd med den =)
              Kondis kan du bare kaste i søpla! Er til salgs bare for å tjene penger.. Kjøp deg et lite AGM/gele batteri å sitt baki.. Så får du strøm

Comment

Working...
              X