Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken subwoofer(e) til 8000,-?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvilken subwoofer(e) til 8000,-?

Hei. Jeg vurderer nå å selge mine to DD2515 i 200 liters kasse tunet til 37hz, i håpet om å få noe bedre til ca. samme pris.
    Jeg har en BMW E34 touring, og skal høre på musikk med anlegget mitt. Jeg er ute etter HØY og DYP bass.

Hva er det beste jeg kan få for 8000,-? Får jeg noe som spiller bedre enn 2stk DD2515 (som koster 4000,-/stk)? Gjerne 18"!

Jeg har en Ground Zero forsterker som er god for 2800w rms i 2ohm (brokoblet GZNA 2800XII).
    Kasse bygger jeg selv, og jeg har plass til "hva som helst".

EDIT: jeg har siklet litt på to slike nå: http://www.dreamtm.no/shop/vare.asp?...571&catid=3750
    Stort bedre enn dette blir det vel ikke for under 8000,- vel? Kom med innspill.
    Last edited by Custom; 24-11-2012, 17:51.
    Mvh Julian Sommer
    Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Jeg har to nye Ground Zero GZRW38SPL på lager, som du kan få billig.

Send meg en PM om det er av interesse
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Hører om det kommer inn flere forslag, gjerne 18", så tar jeg kontakt dersom det ender opp som noe av det beste Noe jeg for all del kan ha stor tro på. Takk for svar!

Jeg kan også gjerne for 1stk 18" nå, og en til senere (da jeg vil trenge mer forsterker for å trekke to).
      Mvh Julian Sommer

Comment

De SPL Dynamics'ene funker fjell de, bruker selv 4 stk av disse på en SPL Dynamics D-10S
        Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

Comment

Ground Zero GZRW38SPL er morsomme så det holder Har hatt de selv tidligere og savner lyden av de av og til enda
          Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

Comment

Både SPL Dynamicsen og Ground Zeroen er gode, men hørt om Soundsplinter RL-P18? De er billige og morsomme så det holder. Men de får du desverre ikke kjøpt her hjemme da.
            Mvh
            Glenn

Comment

Soundsplinter RL-P18 anbefales
              1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

Comment

Hva med lib sine 18"?? Mer lyd for pengene Der trur jeg du skal lete lenge etter! 2stk nye til under 8000

Comment

Matsemann tar meg på senga her. Ser ut som jeg går for 2stk LIB 18" gitt Virker som det vil gi absolutt mest moro for pengene. Hva syns dere andre om det valget?
                  Mvh Julian Sommer

Comment

Originally posted by Custom View Post
                    Matsemann tar meg på senga her. Ser ut som jeg går for 2stk LIB 18" gitt Virker som det vil gi absolutt mest moro for pengene. Hva syns dere andre om det valget?
                    Bra valg, har 2 stk 18" fra de selv
                    Det spiller stygghøyt,dypt og hardt..

Mye morro for pengene

Comment

Det var et meget betryggende svar. AKKURAT det jeg er ute etter
                      Mvh Julian Sommer

Comment

Hvor mye effekt kjører du på dem?
                        Mvh Julian Sommer

Comment

Hvor mye effekt kjører du på dem?
                          Jeg laster de i 1 ohm, noe som er ganske lavt, så strøm er veldig viktig..
                          Jeg bruker en Dc Audio 3.5k, så subbene får vel rundt 3500 - 4000 watt.
                          Det er faktisk for lite effekt, de tåler MYE mer. Kunne hatt en større monoblokk

Comment

Har bare 2800w til rådighet jeg da, men da vet jeg jo at dette er elementer jeg faktisk kan få en del ut av med oppgraderinger, og det er jo bare konge! Kjører selv GZ GZNA 2800XII, og et North Star nsb90 agm batteri.
                            Headunit er Pioneer deh-80prs, frontsett er 12" DD VO W12 i dører sammen med DD b2 diskanter Frontsettet har tre forsterkere på totalt litt over 1600w rms, hehe. Har ikke montert det enda da, venter fortsatt på ene forsterkeren og mellomtonene i posten Blir spennende!
                            Mvh Julian Sommer

Comment

Har bare 2800w til rådighet jeg da, men da vet jeg jo at dette er elementer jeg faktisk kan få en del ut av med oppgraderinger, og det er jo bare konge! Kjører selv GZ GZNA 2800XII, og et North Star nsb90 agm batteri.
                              Headunit er Pioneer deh-80prs, frontsett er 12" DD VO W12 i dører sammen med DD b2 diskanter Frontsettet har tre forsterkere på totalt litt over 1600w rms, hehe. Har ikke montert det enda da, venter fortsatt på ene forsterkeren og mellomtonene i posten Blir spennende!
                              Ser ut til og bli et heftig Spl system det

Comment

Working...
                              X