hvis det er noen som har forslag til andre elementer jeg burde gå for så blir jeg glad for det burde ikke koste mer enn 10-15000 for 4 stk. Link gjerne til forslag
får plass til uendelig stor kasse :P tror ikke 1stk 18" trenger stort mere enn 200l netto.
hver sub blir å få 1750w hver. hvem sitter å hører på EN tone liksom? :P blir å spille musikk, kanskje konkuranse for gøy. tipper jeg tuner til 30-35hz
btw. jeg blir jo å bygge vegg i berlingoen, og blir å dempe fra veggen og frammover. er det nødvendig å dempe fra veggen og bakover? tenkte å skumme fast kassa i taket så det blir minst mulig flex
får plass til uendelig stor kasse :P tror ikke 1stk 18" trenger stort mere enn 200l netto.
hver sub blir å få 1750w hver. hvem sitter å hører på EN tone liksom? :P blir å spille musikk, kanskje konkuranse for gøy. tipper jeg tuner til 30-35hz
btw. jeg blir jo å bygge vegg i berlingoen, og blir å dempe fra veggen og frammover. er det nødvendig å dempe fra veggen og bakover? tenkte å skumme fast kassa i taket så det blir minst mulig flex
Ugn tok det som at du skulle ha en DB bil som du sa før her i tråden
DB biler spiller et par frekvenser(eller bare 1?) for og oppnå maks desibel..
Disse bilene er ikke egnet til musikk..
Men regner med det var for Musikk,konkurranse osv du skal bruke bilen til
Comment