Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kasse til DD-2515c

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kasse til DD-2515c

akk kjøpt meg DD-2515c, og skulle hatt mål til en ypperlig kasse for dette elementet.

regner med at noen her har vært borti dette elementet og kan oppgi volum og lengde på port.

Hvis du oppgir hva slags type bil kassen skal monteres i, og hvor i bilen du tenker å montere den hjelper nok det litt på dimensjoner og tuning av kasse.
    Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

jeg har nettop solgt en slik en, men spillte meget bra i den kassen jeg hadde den i, 120 liter tunet til 37 hz!
      Ford Focus
      B2 Audio CC15
      B2 Audio Mono v4

Comment

Skal i en golf 3, så er jo en begrensning med plass, men fyller hele bagasjen!;-)

Comment

Hadde styrt langt unna en tuning på 37 Hz hvis kassen skal spille musikk.
          Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

Bruker/brukte du det til DB-drag?

Comment

jeg er på jakt etter en kasse som spiller meget godt til musikk, hva anbefales da av Hz?

Comment

30 Hz eller en frekvens eller to lavere. Litt usikker på hvor lavt man burde tunet til i en Golf mk3, husker ikke hvor den har peaker i frekvensområdet. 30 Hz burde dog være et godt utgangspunkt for å kunne spille musikk.
                Last edited by Jørgen; 23-07-2013, 21:21.

Comment

Originally posted by mattro View Post
                  Bruker/brukte du det til DB-drag?
                  ja det gjorde jeg
                  Ford Focus
                  B2 Audio CC15
                  B2 Audio Mono v4

Comment

Jo dypere du tuner jo bedre spør du meg. Lydtrykk får du plenty av uansett så lenge du har stor nok forsterker. Finn først ut hvor stor kasse du har plass til , så bruker du det som utgangspunkt når du skal designe den

Comment

Working...
                    X