Announcement

Collapse
No announcement yet.

trenger hjelp til subb valg.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trenger hjelp til subb valg.

Hei trenger hjelp til og velge sub, enkel 12"
    Har en kasse på 96 ish liter, max pris vill jeg tenke meg 2k, og det er det lengste jeg kan strekke meg, har forsterker, kassen er lukket, så kan sette port/porter på den.

Takk for all hjelp

hvis det er til hjelp, så hører på jeg alt av musikk nesten går i det meste

Hva slags forsterker?

Comment

Originally posted by Skarstein View Post
      Hva slags forsterker?
      en boss monoblock, husker ikke modell, har ikke så mye penger og kjøpe ny forsterker.

Comment

de kan hende det passer også en 15" i kassa, den er 41cm i høyde kassen. hvis det hjelper.

Comment

96liter er veldi mye for en enslig 12", det er passelig for 2x12" eller en 15"

Comment

Originally posted by OohYeah View Post
            96liter er veldi mye for en enslig 12", det er passelig for 2x12" eller en 15"
            tenkte på 15", har du forslag til en max koster 2k?

Comment

DD 515 ) nettop montert en slik til en kompis, bra bang for buck !
              Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
              | Gladen 75c6 - DD m4a |
              | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

Originally posted by Rexonix View Post
                DD 515 ) nettop montert en slik til en kompis, bra bang for buck !
                Hvor stor kasse brukte dere i liter og kordan port ?

Comment

Eller spl dynamics kurante priser

Comment

Den kassa var rett rundt 100 liter, 1 stk 4" port på rundt 35 cm men om du får til en lengre port ville jeg gjort det, mangla de aller lavest frekvensene pga porten...
                    Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                    | Gladen 75c6 - DD m4a |
                    | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

Originally posted by Rexonix View Post
                      Den kassa var rett rundt 100 liter, 1 stk 4" port på rundt 35 cm men om du får til en lengre port ville jeg gjort det, mangla de aller lavest frekvensene pga porten...
                      okei, får min kasse er ca 96 liter lukket, den er 81 cm brei 43cm høy og toppen å bunnen er 37cm. så det burde vell gå me en 15" akkurat ?

Comment

Working...
                      X