hei, har veldig lyst å handle meg ett orion 15" element fra statene. Men lurer litt på angående 152/154, går ut ifra at det 4 og 2 tallet betyr ohm? men betyr dette at 4 ohms elementer leverer 2000wrms mens 152 leverer dette ved 2 ohms? og er det ikke mye dyrere å kjøpe en forsterker som skal klare å skyte ut 2000wrms i 4 ohm? litt spørsmålstegn på detta området:P Takker veldig for svar !
Announcement
Collapse
No announcement yet.
hjelp til handel av orion hcca
Collapse
X
-
Originally posted by andreas12345 View Posthei, har veldig lyst å handle meg ett orion 15" element fra statene. Men lurer litt på angående 152/154, går ut ifra at det 4 og 2 tallet betyr ohm? men betyr dette at 4 ohms elementer leverer 2000wrms mens 152 leverer dette ved 2 ohms? og er det ikke mye dyrere å kjøpe en forsterker som skal klare å skyte ut 2000wrms i 4 ohm? litt spørsmålstegn på detta området:P Takker veldig for svar !
-
Et høyttalerelement leverer ikke noe. De tar kun imot effekt. Skal du ha 1 eller 2 elementer?
Jo, å kjøpe en forsterker som leverer 2000 watt i 4 ohm er dyrere enn å kjøpe en som leverer det samme i 2 eller 1 ohm.
Skal du ha 1 bass anbefaler jeg deg å kjøpe 2 ohm versjonen. Skal du ha 2 elementer kjøper du 4 ohm versjonen. Da får du det til å ende opp i 2 ohm, uansett. En last som er passe for de fleste monoblokkene.
HCCA er et heftig element, som krever mye av forsterkeren. Har du vurdert Ground Zero? De har også veldig gode elementer i denne sjangerenMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by Bilstereosenteret.no View PostEt høyttalerelement leverer ikke noe. De tar kun imot effekt. Skal du ha 1 eller 2 elementer?
Jo, å kjøpe en forsterker som leverer 2000 watt i 4 ohm er dyrere enn å kjøpe en som leverer det samme i 2 eller 1 ohm.
Skal du ha 1 bass anbefaler jeg deg å kjøpe 2 ohm versjonen. Skal du ha 2 elementer kjøper du 4 ohm versjonen. Da får du det til å ende opp i 2 ohm, uansett. En last som er passe for de fleste monoblokkene.
HCCA er et heftig element, som krever mye av forsterkeren. Har du vurdert Ground Zero? De har også veldig gode elementer i denne sjangerenSubaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
| Gladen 75c6 - DD m4a |
| 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |
Comment
-
Originally posted by Rexonix View PostHcca er vell dobbeltspola, så motsatt mener duMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Originally posted by Bilstereosenteret.no View PostEt høyttalerelement leverer ikke noe. De tar kun imot effekt. Skal du ha 1 eller 2 elementer?
HCCA er et heftig element, som krever mye av forsterkeren. Har du vurdert Ground Zero? De har også veldig gode elementer i denne sjangeren
Comment
-
Tror LIB er produkter mange her inne er fornøyd med.
Send meg en PM hvis du vil ha tilbud på et spesifikt GZ element.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
Comment