Announcement

Collapse
No announcement yet.

noen spørsmål om Subwoofer : Kicker 18" baric

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En gavesending er en vare som sendes uten noen form for vederlag fra privatpersoner bosatt i utlandet til privatpersoner i Norge. Dette forutsetter at verdien på varen uten frakt er under 1000 norske kroner.

Tollvesenet krever merverdiavgift for gaven hvis den er betalt helt eller delvis. Eksempel på dette kan være vervepremier du mottar fra firma i utlandet.
    Kilde: http://toll.no/no/handle-pa-internet...-fra-utlandet/

Comment

sett litt på finn.no og har funnet en jeg vurderer å kjøpe den her : Alpine - MRX M240 . 3000,- nok . brukt.
      bra forsterker ??
      sett på denne også : Earthquake PowerHouse PH-D2 , 3200 på finn får den sikkert billigere.
      Last edited by krisf; 18-01-2015, 02:17.

Comment

Alpine forsterker har jeg hatt mye erfaring med tidligere i andres biler, og være være et godt valg. Earthquake har jeg ingen erfaring med.
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by Defus View Post
          Alpine forsterker har jeg hatt mye erfaring med tidligere i andres biler, og være være et godt valg. Earthquake har jeg ingen erfaring med.
          Da ble det alpine forsterker på meg blir å koble opp strømkabler nå men lurer på en ting, burde jeg skifte strømkabler fra dynamo også ? big three er det ikke det det kalles batteriet jeg har skal være bra. er i en galant g8 2002 modell om det har noe å si .

Comment

Jeg ville gjort det med en gang, så er du sikker på at du har alt du trenger til musikken din
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

er det sånn at jeg trenger 4 ohm forsterker når det er 2 ohm spoler ?

Comment

Både ja og nei. De fleste forsterkere kan lastes med 4 ohm. Men i ditt tilfelle så trenger du 1 ohm lastbar monoblokk.
                Noe de fleste mono forsterkere er håper dette hjalp

Mvh Kim

Comment

betyr det at det passer dårlig med en forsterker som er laget for 2ohm til den subben ?
                  den forsterkeren skulle vist ikke være så bra i 1ohm ser det ut til. alpine m240
                  takk for svar!,
                  Last edited by krisf; 21-01-2015, 17:53.

Comment

4 ohm : 1500w rms
                    2 ohm : 2400w rms
                    1 ohm : 1000w rms

Comment

Du har kanskje ikke kjøpt den mest ideelle forsterkeren, men det er ikke noe problem. Om du seriekobler spolene på elementet så får du 4ohm - som passer forsterkeren din.
                      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Working...
                      X