Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digital Design 715 - vurdering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Digital Design 715 - vurdering

Hei vurderer å kjøpe meg den pakka her http://www.judysbilstereo.no/pakketi...igns-basspakke

Men vil høre om noen har testet denne eller har noen formeninger
    Skal inn i en e39 touring med custom kasse.

har 2 stk 715 selv, Er meeeeget fornøyd leverer meget bra Vet om et par som har hatt den pakka og ikke hørt noen klager. Er også en meget fin bass i disse elementene. Kvalitet for pengene
    Kan godt få en demo av meg hvis du er i skiens området

mvh kim

Comment

Originally posted by kimafro View Post
      har 2 stk 715 selv, Er meeeeget fornøyd leverer meget bra Vet om et par som har hatt den pakka og ikke hørt noen klager. Er også en meget fin bass i disse elementene. Kvalitet for pengene
      Kan godt få en demo av meg hvis du er i skiens området

mvh kim
      Det vil jo tro spiller ja! DD er jo kjent for kvalitet så man får vell det man betaler for
      Bygd kassa selv forresten ?

snakket endel med judysbilstereo å har fått kasse mål til en 715 men
      vurderer å få de til å lage ferdig trekt til den subben, vil ha kassa fortest mulig hehe
      Var i skien her om dagen så blir ikke med det første jeg skal over igjen tror jeg..
      Kan evt sende deg pm her om jeg skal over ?

Comment

Originally posted by kenneth_lh3 View Post
        Det vil jo tro spiller ja! DD er jo kjent for kvalitet så man får vell det man betaler for
        Bygd kassa selv forresten ?

snakket endel med judysbilstereo å har fått kasse mål til en 715 men
        vurderer å få de til å lage ferdig trekt til den subben, vil ha kassa fortest mulig hehe
        Var i skien her om dagen så blir ikke med det første jeg skal over igjen tror jeg..
        Kan evt sende deg pm her om jeg skal over ?
        Har en prosjekt tråd her på forumet, Har bygd kassa selv tunet til 28 hz ca
        Må si meg meget fornøyd med dd, Alt jeg har hørt av de billig og dyrere serie har imponert meg
        Bare å sende en pm, er mer eller mindre her hver dag. Så bare å sende pm

mvh kim

Comment

Originally posted by kimafro View Post
          Har en prosjekt tråd her på forumet, Har bygd kassa selv tunet til 28 hz ca
          Må si meg meget fornøyd med dd, Alt jeg har hørt av de billig og dyrere serie har imponert meg
          Bare å sende en pm, er mer eller mindre her hver dag. Så bare å sende pm

mvh kim
          ja så det, litt av ett prosjekt hehe
          Da tror jeg bare at jeg slår til med DD 715
          Mulig jeg lager en liten tråd når alt har kommet å jeg skal begynne å sette på plass

Comment

Working...
          X