Hei! Jeg skal bygge kasser i min 09 Caddy. Har tidligere hatt 2 enkle kasser (en under hvert sete), men de kassene ble litt vel dårlig bygd og lakk mye, pluss dårlig port. Så vil nå prøve å bygge kasse for første gang helt på egenhånd. Spørsmålet mitt da er først og fremst om utregningene er riktige (målene er tatt for at det skal passe greit under hvert sete uten problemer med å evt ta dem ut igjen)
35cm bred
29cm lang
19cm høy
Kom frem til svaret 19,285. Har jeg regnet ut riktig, og isåfall, vil det si at kassene blir på 19 liter?
Andre spørsmål: Skal ha 1 stk Ground Zero 200x 150W 20CM sub i hver kasse. Vil jeg få noe ut av dem i så liten kasse?
Tredje spørsmål: Hvis dette er ok, burde jeg gå for portet eller lukket kasse?
Beklager på forhånd hvis dette er teite spørsmål, men er helt ufattelig dårlig i matte, og det er første gang jeg skal bygge Setter stor pris på alle svar
DUB5T3R!
35cm bred
29cm lang
19cm høy
Kom frem til svaret 19,285. Har jeg regnet ut riktig, og isåfall, vil det si at kassene blir på 19 liter?
Andre spørsmål: Skal ha 1 stk Ground Zero 200x 150W 20CM sub i hver kasse. Vil jeg få noe ut av dem i så liten kasse?
Tredje spørsmål: Hvis dette er ok, burde jeg gå for portet eller lukket kasse?
Beklager på forhånd hvis dette er teite spørsmål, men er helt ufattelig dårlig i matte, og det er første gang jeg skal bygge Setter stor pris på alle svar
DUB5T3R!
Comment