skal heve golve i a3, og sette inn en 12/15 subb.
har idag en alpine f6 og m12 som skal under golve, m12 en skal drive den nye subben med 1200w rms 4ohm.
har idag en alpine type r 15, syns den trykker bra, men golve blir får høyt om jeg skal ha den nedi... grunnet alt skal være skjult. også synses jeg ikke det ble så pen lyd i min portede kasse..
det nye elementet trenger ikke trykke fullt så bra, men liker å ha litt ektra å trykke på iblant
har tidligere hatt
b2audio ac12 (denne syns jeg trykket greit i 12, men den ble sprengt)
hadde også 2x12 type r, disse tok får mye plass.. så de selgte jeg.
så ønsker et element som trykker bra, dypt å høyt i liten kasse med pen lyd (slik alle vill ha)
har vokst noe fra "fjortisdoken" som jeg har muligheten til å spille med 15type r'n...
har ikke regnet ut noe liter jeg kommer til å få i reservehjulsbrønnen, men regner med en 25-30 ?
den nye subben bør ikke bygge mer 20 cm fra underkant av element og ned.
kassen blir lukket, og ønsker anbefalinger til element.
her er noe jeg har løst å teste.
-polkaudio sr12, (bør nok bli stor nok kasse til denne i reservehjulsbrønnen?)
-JL Audio 12W6v2-D4?
Prisklasse max 10000...
ellers står det focal frontsett, men vurderer å bytte ut til JBL 660GTi, men har ikke hørt noen erfaringer om dette ?
takker veldig får svaar og erfaringer
edit, mye skrieleif.. stressa litt
har idag en alpine f6 og m12 som skal under golve, m12 en skal drive den nye subben med 1200w rms 4ohm.
har idag en alpine type r 15, syns den trykker bra, men golve blir får høyt om jeg skal ha den nedi... grunnet alt skal være skjult. også synses jeg ikke det ble så pen lyd i min portede kasse..
det nye elementet trenger ikke trykke fullt så bra, men liker å ha litt ektra å trykke på iblant
har tidligere hatt
b2audio ac12 (denne syns jeg trykket greit i 12, men den ble sprengt)
hadde også 2x12 type r, disse tok får mye plass.. så de selgte jeg.
så ønsker et element som trykker bra, dypt å høyt i liten kasse med pen lyd (slik alle vill ha)
har vokst noe fra "fjortisdoken" som jeg har muligheten til å spille med 15type r'n...
har ikke regnet ut noe liter jeg kommer til å få i reservehjulsbrønnen, men regner med en 25-30 ?
den nye subben bør ikke bygge mer 20 cm fra underkant av element og ned.
kassen blir lukket, og ønsker anbefalinger til element.
her er noe jeg har løst å teste.
-polkaudio sr12, (bør nok bli stor nok kasse til denne i reservehjulsbrønnen?)
-JL Audio 12W6v2-D4?
Prisklasse max 10000...
ellers står det focal frontsett, men vurderer å bytte ut til JBL 660GTi, men har ikke hørt noen erfaringer om dette ?
takker veldig får svaar og erfaringer
edit, mye skrieleif.. stressa litt
Comment