Hei godtfolk!
Eg ønsker og bygge stereo i bilen min og må si eg er veldig splittet om eg skal gå for SQ eller SPL anlegg. eg vil ha i både pose og sekk! smile.gif
Har derfor kommet frem til at eg behøver litt kvalifisert hjelp og helst upartisk (ikke forhandler eller selger).
Har selv en forkjærlighet for Rockford Fosgate og Focal fra mine yngre dager når målet var å slå pusten utav jentene i baksetet.
Nå skal eg legge frem det som eg har funnet av interesse (som gammel RF mann har eg kunn sett på RF).
Komponentsett : Focal 165KR i alle 4 dører. 2980,- x2 = 5960,-
Forsterker til komponentsett: RF Punch P400X4 = 4190,-
Subwoofere: Rockford Fosgate T2 D412 4590,- x2 = 9180,-
Forsterker til subber alt 1: Rockford Fosgate T1500-1BDCP 6990,- x2 = 13980,-
Forsterker til subber alt 2: Rockford Fosgate T2500-1BDCP = 14995,-
Evt Rockford Fosgate 3Sixty Linjedriver (hvet ikke om det hjelper) = 1195,-
SUM med alt sub amp 1 = 34505,-
SUM med alt sub amp 2 = 35520,-
Så kommer det jo seff litt kabler å støydempingsmatter etc.
Er dette et bra oppsett for SQ som samtidig kan lage litt trøkk for meg som er så glad i RF?
Evt hvilken kasseløsning gir best kompromi mellom SQ og SPL?
EVT hvilke andre komponenter burde eg heller legge i listen mitt for samme budsjett?
Håper på mangen gode sakkyndige svar.
På forhånd takk!
Cato
Eg ønsker og bygge stereo i bilen min og må si eg er veldig splittet om eg skal gå for SQ eller SPL anlegg. eg vil ha i både pose og sekk! smile.gif
Har derfor kommet frem til at eg behøver litt kvalifisert hjelp og helst upartisk (ikke forhandler eller selger).
Har selv en forkjærlighet for Rockford Fosgate og Focal fra mine yngre dager når målet var å slå pusten utav jentene i baksetet.
Nå skal eg legge frem det som eg har funnet av interesse (som gammel RF mann har eg kunn sett på RF).
Komponentsett : Focal 165KR i alle 4 dører. 2980,- x2 = 5960,-
Forsterker til komponentsett: RF Punch P400X4 = 4190,-
Subwoofere: Rockford Fosgate T2 D412 4590,- x2 = 9180,-
Forsterker til subber alt 1: Rockford Fosgate T1500-1BDCP 6990,- x2 = 13980,-
Forsterker til subber alt 2: Rockford Fosgate T2500-1BDCP = 14995,-
Evt Rockford Fosgate 3Sixty Linjedriver (hvet ikke om det hjelper) = 1195,-
SUM med alt sub amp 1 = 34505,-
SUM med alt sub amp 2 = 35520,-
Så kommer det jo seff litt kabler å støydempingsmatter etc.
Er dette et bra oppsett for SQ som samtidig kan lage litt trøkk for meg som er så glad i RF?
Evt hvilken kasseløsning gir best kompromi mellom SQ og SPL?
EVT hvilke andre komponenter burde eg heller legge i listen mitt for samme budsjett?
Håper på mangen gode sakkyndige svar.
På forhånd takk!
Cato
Comment