Ønsker innspill fra folk som har prøvd disse. Noen som vet om DRC fjernkontrollen følger med bit one fra E.L.U.T.S.T.Y.R.no eller om den må kjøpes ekstra?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audison Bit one eller Mosconi 6to8?
Collapse
X
-
Audison Bit one eller Mosconi 6to8?
Tags: None
-
om den ene er bedre enn den andre :P planene mine er å bruke en samsung galaxy tab opp mot bit one eller mosconi 6to8. men vet ikke vilken av de jeg skal velge. Heller en del mot bit one nå, siden den fjernkontrollen den har ser lettere ut å bruke. Men hvis dere har noen fordeler og bakdeler med begge disse og komme med, så blir det kanskje lettere for meg og velge
Comment
-
Har ikke testa Bit One, så kan ikke komme med så mye kontruktivt
Men kan vel si at jeg er meget fornøyd med 6To8 og justeringsmulighetene der. Har ikke testa displayet, men med den kan man styre de mest grunnleggende tingene. Selve justeringen av lyd må gjøres via pc.Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
er det volumkontroll på displayet til 6to8?
Comment
-
Volumkntroll er via displayet ja og det er ingen problem å bruke displayet til vanlig bruk.
Selv er jeg meget fornøyd med 6to8, har noen gang opplevd problemer med synkroniseringsproesssen til bit one samt støy på bit one.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Av alt det jeg har sett om disse to på div utenlandske forum, ville 95 av 100 brukt 6to8. Er mange som bytter fra Bit One til 6to8 og blir støyfri, da det er lett å få en støyende Bit One. Men som sagt, dette baserer jeg kun på andre brukere.Mathias.... Soundman is alive
Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear
Comment
-
da er bit one utelukket foreløpig hvis noen har noe mer og si om bit one eller 6to8, let me know
Comment
-
Jeg er ganske partisk her, så skal ikke si for mye annet enn at om service og support er viktig, så har jeg vært godt inblandet i Mosconi 6to8 og utforming av software og funksjoner, så jeg kjenner denne prosessoren veldig godt!
Ta en titt her: www.autodesign.no
PS!
Det er også bluetooth audio-modul under utvikling, så man kan kjøre lossless BT rett til prosessoren! Man trenger da ikke annet enn en telefon / pad for å spille musikk i bilen..[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
er ikke bluetooth adaptret i salg?
Comment
-
Originally posted by Hagalien View Poster ikke bluetooth adaptret i salg?
Den modulen som er under utvikling, er en annen modul, som kan brukes til BTaudio - streaming av musikk...[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
ooja går det å bruke bluetooth mellom tlf sammtidig med BTaudio? eller blir det bare en "enhet"?
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostJeg er ganske partisk her, så skal ikke si for mye annet enn at om service og support er viktig, så har jeg vært godt inblandet i Mosconi 6to8 og utforming av software og funksjoner, så jeg kjenner denne prosessoren veldig godt!
Ta en titt her: www.autodesign.no
PS!
Det er også bluetooth audio-modul under utvikling, så man kan kjøre lossless BT rett til prosessoren! Man trenger da ikke annet enn en telefon / pad for å spille musikk i bilen..Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S
Comment
Comment