Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny monoblokk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ny monoblokk

Skal oppgradere monoblokken jeg har i dag som er en JL Audio 500/1
    Står mellom 3stk brukte forsterkere som jeg kan få kjøpt til vettuge priser.
    Forsterkerene er som følger:
    1. JL Audio 1000/1v2 - 4500,-
    2. MTX TA81001 - 2000,-
    3. Dynabel BF7501 - 3000,-

Subwooferene jeg har er 2 stk MTX Thunder 8000 serien T815-44 og er på 600wrms pr stk.
    Har spilt helt greit med JL blokka, men trenger noe mere suppe på de nå

Hva syntes dere jeg skal gå for her?
    27
    JL Audio 1000/1v2
    29.63%
    8
    MTX TA81001
    33.33%
    9
    Dynabel BF7501
    37.04%
    10

The poll is expired.

Gode alle sammen, har akkurat kjøpt meg en TA81001 selv og er super fornøyd. 2.000,- er BILLIG for den blokka der
    Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

Comment

Takker for info

Comment

Hva er ditt behov? For meg har det en del å si hvor god stand den er i forhold til pris.
        ?

Comment

Som nå, bare med litt mere kraft til subbene.
          Allle forsterkerene er i god stand og med kvitteringer noe som er viktig når jeg handler noe.
          MTX blokka er kun blitt brukt i et par måneder
          JL blokka brukt i 11 måneder
          Dynabel blokka brukt i 14 måneder

Comment

Som det er blitt nevnt tidligere i denne tråden så er alle disse tre forsterkerene svært gode.
            Men med tanke på at du kan få den MTX monoblokka for kun 2000,- er valget svært enkelt spør du meg.
            Disse er rett og slett rå lekre og svært gode lydmessig, ikke støy, meget god komponent og byggekvalitet.
            Dette er en skikkelig høykvalitetsforsterker.
            dynaBel er også gode forsterkere, bare godt og si om de også. samme gjelder JL Audio.
            Mvh
            Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Av disse hadde jeg godt for MTX Thunder TA81001 forsterkern. Fantastiske rett og slett!!
              1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

Comment

Helt klart godt for MTX'en
                Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

Comment

MTX'en eller dynaBel'en
                  eller en ny slik en: http://www.dynabel.no/Shop/Product/G...L1800c1/AS1230
                  Mvh
                  Glenn

Comment

Ser ut til at denne MTX blokka er meget god
                    Var ikke dum den Gladen blokka som det ble linket til heller.
                    Men blir en av de tre nevnte denne gangen, men takker for forslaget

Comment

Dette ble superjevnt. Så valget faller da på MTX blokka. Rett og slett fordi den er bra omtalt i tråden, billig, bra samt bra utseende
                      Takker alle som har stemt og kommentert her.

Comment

Tror neppe du vil bli skuffet over det røverkjøpet der
                        ?

Comment

Gratulerer med ny knallgod forsterker til en kjempefin pris. Denne får du mye glede av
                          Mvh
                          Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Working...
                          X