Vil en 2 kanaler 470w rms x1. slite med en 800w rms sub???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Forsterker for svak??
Collapse
X
-
Nei...eller... det vet man ikke før man har prøvd. Nå må du ikke henge deg opp i oppgitt watt på hverken element eller forsterker. Er en del andre parametre med i bildet også, slik som oppgitt følsomhet på elementet etc. etc. Watt er ingen målestokk for hvor bra et element yter, er det jeg prøver å siMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
-
Jeg hadde tenkt å skrive en lang historie, men alt jeg egentlig trengte å si var at Tony har rett.
Prøv deg frem. Dessuten gode forsterkere med lavere watt kan av og til være "kraftigere" enn greie forsterkere med høyere watt.Last edited by Defus; 26-11-2013, 19:51.[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Originally posted by Tony View PostNei...eller... det vet man ikke før man har prøvd. Nå må du ikke henge deg opp i oppgitt watt på hverken element eller forsterker. Er en del andre parametre med i bildet også, slik som oppgitt følsomhet på elementet etc. etc. Watt er ingen målestokk for hvor bra et element yter, er det jeg prøver å si
Comment
Comment