Jeg er ikke oppdatert på hva som har skjedd på bilstereofronten ift. originalanlegg og forsterker/DSP løsninger, så trenger litt input fra andre som har fulgt med i timen. Ny bil er bestilt, anlegget er helt bånn i bøtta så her må det i første omgang inn en ny forsterker med DSP muligheter evt. separate enheter, som kan drive alle høyttalerne. Det er 12 kanaler i bilen, uten sub, så jeg må nok lage til en løsning for sub i tillegg. Dette skal inn i en Hongqi E-HS9.
Jeg har funnet Helix V12 DSP, som ser ut til å støtte det jeg trenger utenom subwoofer forsterker. Er det andre alternativer i markedet som fungerer bedre? Alt dette må kobles via høy-nivå ut fra originalt anlegg slik jeg ser det. Alt er bare skjermer, så er ingen enhet som kan byttes ut.
Jeg har funnet Helix V12 DSP, som ser ut til å støtte det jeg trenger utenom subwoofer forsterker. Er det andre alternativer i markedet som fungerer bedre? Alt dette må kobles via høy-nivå ut fra originalt anlegg slik jeg ser det. Alt er bare skjermer, så er ingen enhet som kan byttes ut.