noen som har erfaring med denne bedriften?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
excessiveamperage.com
Collapse
X
-
Har hørt om flere som har handlet derfra. Har du en bilmodell som ikke finnes i usa så må du sende dynamoen til dem for ombygging, litt tungvindt og tidkrevende, men tror de fleste har gjort dette med hellMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Det kan umulig være så gal pris det, når du tenker på hva en ny dynamo koster, uten pant.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Låner tråden din litt mx_power Er det like greit å overhale en dynamo eller er det like greit å kjøpe ny.Det er snakk om en Valeo dynamo på 90amp til Golfen.
Per....Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
Audison Music Expression
http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500
Comment
-
spørs vell litt hva som er gale og om du skal gjøre det selv. har vært i bransjen i 3års tid no men enda hatt tilgode og sett/hørt om noen som faktisk har overhalt en "ny" dynamo. altså ikke veteran. snakk med excessiveamperage.com han fikset 180amp dynamo til meg for over 2400kr billigere enn orginal dynamo.
Comment
-
Originally posted by Odd Hauge View Postbegge kom til lands for ca 2500 alt i alt. Det var 200A dynamoer begge toMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Muuuulig litt dårlig formulert, nattevakter gir ikke akkurat de beste skriverier
Mener altså 2500 PER dynamo, 5000 alt i alt til sammen..
Og har jeg forstått det rett så kan han bygge modellanpassede til de fleste biler også, den jeg hadde måtte vi passe til for å få på plass men det var jo en gammal corolla så skulle litt til å få en som passa 100 prosent
Dynamoen var det hvasseste i hele bilen, 200A lading og 1.3L motor
Comment
-
Jeg klarer ikke å finne en fuckings email adreese å sende forespørsel til for dette stedet. excessiveamperage.com
Jeg har ikke outlock på min maskin og kan ikke sende mail via outlock. klarer noen av dere å finne ut hva email adressen er. ?
Comment
-
nathanpeddicord@yahoo.com Står under "contact us"Roar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Comment
-
Takk
Jeg vet at det står under contackt us, men jeg fikk opp en outlock greie på min maskin hver gang jeg klikket contact us. jeg vet ikke helt hva det er for noe men jeg har ikke en ekte outlock på min maskin og har prøvd å slå den av men likevel vil den åpne seg noen ganger når jeg skal klikke på mail sider på nett. Uansett takk .
Comment
-
Er vel snakk om Outlook regner jeg med.. Og de fleste maskiner med windows har en eller annen form for Outlook Express, eller eventuelt Windows Mail for de som har Vista.
Høyreklikker du på contact us/adressen i stedet, så får du muligheten til å kopiere epost-adressen, slik at du kan bruke denne i epost-funksjonen du er vant til å bruke.Alpine 137BTi
B² Audio = Lyd
'97 E39 528
Comment
Comment