Har du en kondensator, for all del monter den inn.. har du ikke, så bruk heller penga på noe annet
Hvis det batteriet du har er tålig ok, så holder det nok i lange baner
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Har du en kondensator, for all del monter den inn.. har du ikke, så bruk heller penga på noe annet
Hvis det batteriet du har er tålig ok, så holder det nok i lange baner
okei takk skal du ha!
er så mange steder man leser at en kondensator vil altid hjelpe!
men da er jo det greit!
Da har jeg satt ett batteri (75ah) på lading. det jeg lurer litt på er om jeg skal gå for en 1.5F kondensator til monoblokka.. blir det noe forkjell om jeg har en for exp. 0.5F på 4 kanaleren også? eller blir dette "overkill" og unødvendig ?
En liten oppdatering.. Polk høytalerne er nå kjøpt og fyren i USA skal sjekke prisene på og sende dette over til meg her i norge. (orker ikke vente til han kommer )
men moms og toll, noen som har erfaring her? er det beste og si det er brukt ? og skrive at jeg betalte ca 600.- NOK for alt ? (cd spiller og 2 par høytalere)
13W7 er en veldig bra sub, men så koster den deretter også. Har du penger for en og en god forsterker til å drive den, så vil du ikke bli skuffet hvis du er ute for fin bass. Jeg har i alle fall kun lest positive erfaringer fra folk som har hatt dem.
Comment