hvilken av alpime sine spillere anbefaller dere? krav er 3 linjeutganger, usb, å gode justerings muligheter
Announcement
Collapse
No announcement yet.
alpine spiller
Collapse
X
-
CDA-117Ri tror jeg du tenker på tmolberg.
Link http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
hvis man skal ha tidskomp som er like bra som P88RS, god usb grensesnitt og generell grei å bruke, hvilken bør man gå for da? Vurderer selv å teste Alpine, er vanvittig skeptisk, men siden Pioneer ikke har spillere med tidskomp og bra usb grensesnitt så er det få andre valg man har.Last edited by Dammed; 18-04-2010, 12:29.Mvh. Damir
Comment
-
Var 117Ri jeg tenkte på ja. Men uansett så virker det som en knall spiller. CDA-105Rien har hvertfall ingenting og klage på. Simple og koble opp. Simple å bruke. 117en kan jeg se for meg er det samme bare med litt mer kos og kose med.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
117 å 9887 ligger likt i pris i usa på 1800kr, så tar de derifra, men er jeg helt på jordet hvis jeg trur at de fleste alpine spillere er bra?Lars Ole Spitalen
bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
anlegg: DD, mtx, kenwood
skrur de meste for de fleste:P ta kontakt
Comment
-
Originally posted by saab9000 View Post117 å 9887 ligger likt i pris i usa på 1800kr, så tar de derifra, men er jeg helt på jordet hvis jeg trur at de fleste alpine spillere er bra?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
de er godt å vite, 117ri å 9887r står best i stil til resten av dashen, så har sendt forespørsel til woofersetc å spurt om pris ferdig med frakt, skal gjøre de samme til sonic electronics ogLars Ole Spitalen
Comment
-
ja prisen er jo samme, å frakten blir sikkert de samme og:P men sonic hadde ikke på lager, så da trur jeg de blir woofersetcLars Ole Spitalen
Comment
-
Du får det også på wooferetc btw.
Begge de vill ikke bruke jetcarrier btw...¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
Comment