En klasse kamerat av meg har mekket seg ei kasse i sin golf 3 nå. 200liter med 2 x magnat 12" elementer og en ADS 2800w 5 kanaler.. må ha noe som spiller litt bedre enn dette.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer vs Cadence
Collapse
X
-
Originally posted by StigA View PostSkal ikke bytte pioneer i wild beast! kunne bytte til meg i noen radiostyrte biler.. men en kompiss av meg har 2 wild beast 12" så bare lurte på hvordan pioneerene spillte iforhold
Ahh, sånn ja.. Da missforsto jeg..
Jo da, de Pioneerene funker da helt greit de.. Men de har normalt sett ikke noe å stille opp med mot Wild Beastene..Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Originally posted by aFFekak View PostAhh, sånn ja.. Da missforsto jeg..
Jo da, de Pioneerene funker da helt greit de.. Men de har normalt sett ikke noe å stille opp med mot Wild Beastene..
noen som har noe å komme med? (vet jeg maser litt, og ligger i en annen tråd også.. beklager)
2 x 12 som trøkker greit i portet kasse, skal i MB 190e
vil helst bytte subber i noe RC + evt litt mellomlegg, eller om noen har noe til grei pris, er ikke av den rikeste så
Comment
-
B2 Audio AC12 eller ES12.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
har en Kicker Comp 18c i 100liters kasse, men tror ikke den går i bilen.. også er den aktiv, og har ikke bil forsterker enda. men ett spørsmål, står at forsterkeren er på 450W, så om jeg kjøper f.eks største omformeren på biltema (12v til 230v) den er vel på 1000w eller noe, men tror dere jeg kan bruke subben i bil med den da? bruke forsterkeren som er innebyggd i kassa
Comment
-
Comment