Feil, noen biler har det originalt. F.eks. Celica fra 1990-93: http://www.toyotanation.com/forum/sh...d.php?t=302505
Det er en av grunnene til at man skal la original kabel være igjen. Andre biler har systemer som sjekker at dynamo er i orden. Fjerner du org kabel da så begynner batteri lampen å lyse.
edit:
Jeg er enig at man ikke skal ha hundrevis av sikringer på masse forskjellige steder, men en sikring ekstra på noe som er sikret hos mange biler er like greit.
Og sist jeg sjekket så anbefaler de fleste at man skal ha to sikringer mellom batteriet foran og bak.
Det er en av grunnene til at man skal la original kabel være igjen. Andre biler har systemer som sjekker at dynamo er i orden. Fjerner du org kabel da så begynner batteri lampen å lyse.
edit:
Jeg er enig at man ikke skal ha hundrevis av sikringer på masse forskjellige steder, men en sikring ekstra på noe som er sikret hos mange biler er like greit.
Og sist jeg sjekket så anbefaler de fleste at man skal ha to sikringer mellom batteriet foran og bak.
Comment