Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pris på DD subelementer
Collapse
X
-
aha, sorry folkens klarte å blinkse på mye rart her... Trodde det var de samme subbene. Navnet var nesten identisk så der blanda jeg voldsomt. Trodde Werner gikk for Z9118 subben. Beklager for den. Poenget til linkingen av "US" butikker, var for å vise prisforskjellen. Er jo ingen som selger Fi i Norge.
BTL elementer er SPL elementer, det var det jeg mente. Du kan ikke sammenligne SPL med SQ elementer, formålet bak subbene er annerledes. Skulle du sammenligne DDZ9118 med et Fi sub så er det vel Q subben som den skal sammenlignes med, siden begge to er SQ elementer. SQ elementer kan spille høyt dem, men hva har det med saken å gjøre?
Må få hørt DD'ene en gang Werner når du får dem på et aller annet treff.DD er kvalitet ja, men det blir nok en stund til før jeg kjøper 20.000kr elementer.
Mvh. Damir
Comment
-
Ok. Litt blinksing er lovt
Men da BTLene er også ganske SQ preget. Men heller mest mot SPL ja.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Det var ikke det jeg mente, jeg mente at SQ subber kan spille høyt dem. Men at det er ikke hensikten med dem. Derfor er blir det dumt å sammenligne dem med en SPL sub. Blir litt som å sammenligne en Meredes S klasse med en Ferrari 360.Mvh. Damir
Comment
-
Comment