Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det er lov å være ydmyk og veloppdragen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg følte meg litt truffet av noe Stianuno skrev, og vi tok resten vi PM. Ingen sure miner.

Men jeg beklager til alle dere der ute. Om jeg har vært uhyggelig/uhøfflig eller har kommet med kommentarer helt på jordet. Jeg har på best mulig måte, prøvd og være hyggelig og grei. Noe som kanskje ikke har vært en suksees.
    Og jeg beklager for at jeg kan poste veldig mye til tider. Men forumet er jo så koselig, hyggelige folk og kule prosjekter osv. Blir litt revet med mange ganger. Og postene kan flyge :P Men et aktivt forum er et godt forum? eller?

Og er det noen som har noe de vil rette meg på, er det bare og gjøre det via PM.

/GENEXXA
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Denne tråden fikk da en fryktelig sentimental retning. :P

Det er vel ingen som bærer nag til noen for noe som blir skrevet her. Håper jeg?

God natt, gutta!

Comment

Ingen sure miner her.

Jeg følte bare for å si det jeg mente. gleder meg faktisk til å treffe både genexa, miniboom og damned en dag. Må jo vite hvem man chatter med. jeg er mest opptattav å prøve å gi meg selv mer lyst til å gidde å skrive på forumet. For jeg har ekstremt mye glede av bilstereo og lyd generellt, men har mistet litt inspirasjon fordi jeg syntes det er litt energikrevende med så mye kritikk og så lite positiv feedback.

Comment

Originally posted by melancool View Post
          Jeg følte bare for å si det jeg mente. gleder meg faktisk til å treffe både genexa, miniboom og damned en dag. Må jo vite hvem man chatter med. jeg er mest opptattav å prøve å gi meg selv mer lyst til å gidde å skrive på forumet. For jeg har ekstremt mye glede av bilstereo og lyd generellt, men har mistet litt inspirasjon fordi jeg syntes det er litt energikrevende med så mye kritikk og så lite positiv feedback.
          Støtter den.

Er ikke så mange som vil gi feedbacks til vi som bygger mindre bygg. Man må jo nesten bygge noe sinnsykt, for og vekke folks oppsikt. Men klanderer dem ikke. Jeg syns iallfall det er artigere og ha en prosjekttråd, når noen viser interesse for og følge med, gi konstruktiv kritikk, tips og triks osv.
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Artig tråd dette også. Synes det greieste er når folk kommer med personlige erfaringer, og det gjør vel de fleste? Jeg prøver å komme med gode innspill, dele det lille jeg har av "erfaring". Noen ganger kan jeg til tider ble litt vel aktiv her inne og poste litt mer enn jeg kanskje "bør", men det er bare fordi bilstereo er min største hobby og jeg synes nesten alt rundt det er interessant.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Helt enig med TTT her, bilstereo er min største interesse for øyeblikket. Og jeg har alltid vært på forum siden jeg var 12 år gammel elns. Så jeg har skrevet en del poster gjennom min tid som forum slave. Men grunnen til at jeg er her er for å lære, få tips og gi tips og råd til andre når de spør om det. Og fordi forumet til motsetning av andre forum er ikke diktator styrt. Noe som gjør forumet mye mer underholdende.

Angående søkefunksjon, det vil alltid være folk som ikke gidder å søke eller lese litt. I de fleste tilfeller så er det også vanvittig mye man må lese seg gjennom for å finne svar på det man lurer. Så jeg tenker ikke over det en gang når folk poster spørsmål om ting som jeg vet har blitt besvart mange ganger før.
              Mvh. Damir

Comment

På tide med en liten bump av denne, kan vel si det sånn at fra mitt synspunkt som har vært med på forumet her mer eller mindre siden starten, så har forumet nådd et absolutt lavpunkt i det siste, og tråder må tydeligvis stenges i fleng for at folk ikke kan holde en normal tone innpå her lenger.

Og det er jo synd for de trådstarterene som faktisk trengte hjelp til noe helt annet enn hva trådene ble stengt for. I tillegg til forumet får en jævlig useriøs tone over seg som gjør at bl.a flere flinke tidlige medlemmer trekker seg vekk og driter i å lage byggetråder her, men flytter det heller til talkaudio, diyma og andre forum som har titusenvis av brukere, men som alikevel klarer å holde det på et ryddig nivå.

Trådtittel og første tekstlinje i første innlegg her burde kanskje være noe alle og enhver bør tenke litt på... De aller fleste gjør det nok også. Bare ikke alle.
                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Jeg synes ikke det har sunket så lavt som folk skal ha det til, men det er fortsatt lov å være ydmyk og veloppdragen ja...
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Og folkens, husk nå:

Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Mvh
                      Dag Johansen
                      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Og for å ikke glemme:

Mvh. Damir

Comment

Altså.... DETTE er tits:

og:

og:

Comment

Originally posted by Haakon O View Post
                            På tide med en liten bump av denne, kan vel si det sånn at fra mitt synspunkt som har vært med på forumet her mer eller mindre siden starten, så har forumet nådd et absolutt lavpunkt i det siste, og tråder må tydeligvis stenges i fleng for at folk ikke kan holde en normal tone innpå her lenger.
                            At forumet har nådd et lavpunkt kan jeg være enig i. Medlemmer spør om tips og råd og får egentlig en haug med svada som ikke bunner ut i annet enn pisspreik av medlemmer som antagligvis ikke har prøvd noe mer enn de som spør. De har bare lenger fartstid på forumet (antall meldinger) fordi de har spamma forumet med pisspreik.. Da må de jo ha peiling!!

At tråder blir stengt pga andre ting enn det trådstarter spør om er jo en grunn til, en eller annen forumnisse har skrevet piss og når han blir snakka til for det er det galt. Man må jo få lov å spamme forumet med drittprat.. Jeg får en følelse av at dette er drittunger med alt for store puter sydd opp under arma og når de blir snakka til så for de sjokk. Kan i hvertfall virke sånn noen ganger.

En tråd for ikke så lenge siden "forsterker" el. så er det en som spør om en klasse D forsterker og blir anbefalt å kjøpe en annen klasse D forsterker. Har man litt peil så vet man at en klasse D forsterker er å blir en klasse D forsterker. De er så å si like innvendig og er mest sannsylig lagd på samme fabrikk.. Er lissom bare en måte å lage dette på. Men joda det ene merket er jo så klart 10x bedre enn det andre.. uten å legge ved noe som helst dokumentasjon på dette.. ikke engang egen erfaring.
                            Når jeg ser sånt så skal jeg innrømme at jeg kan bli usaklig og ufin siden jeg syns sånne utalelser er mer ufine mot forumets seriøsitet.
                            Og det er jo synd for de trådstarterene som faktisk trengte hjelp til noe helt annet enn hva trådene ble stengt for. I tillegg til forumet får en jævlig useriøs tone over seg som gjør at bl.a flere flinke tidlige medlemmer trekker seg vekk og driter i å lage byggetråder her, men flytter det heller til talkaudio, diyma og andre forum som har titusenvis av brukere, men som alikevel klarer å holde det på et ryddig nivå.
                            Selvfølgelig er det Synd for trådstarter at tråden dems blir stengt, noe som er totalt unødvendig av en moderator, hadde moderator hatt litt kunnskap kunne han moderert bort pisspreiket i tråden.. Men da må kritereiet for å bli admin blir høyere enn å melde adresse forandring til bilsetereoforumet.no (altså veldig aktive brukere) men noen som faktisk skjønner hva som er pisspreik.
                            Skal man bare straffe de som faktisk sier ifra at nå snakker du TØV så blir kardemommeby lover litt for teit.

Sammenligne det med Talkaudio og diyma blir jo for dumt, skal love deg at hvis man kommer med pisspreik på de forumene blir det også slått hardt ned på.. Men sikkert av flere og dermed er det mer godkjent.. men her på berget så lider vi enda av jante loven og vi skal ikke tro vi er bedre enn andre!! Så å si ifra er feil.
                            Trådtittel og første tekstlinje i første innlegg her burde kanskje være noe alle og enhver bør tenke litt på... De aller fleste gjør det nok også. Bare ikke alle.
                            Jepp er helt enig, men burde han ikke få et svar han trenger, noe han lærer av, noe som er nyttig for han? eller er pisspreik godt nok??
                            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Originally posted by Erik André View Post
                              At forumet har nådd et lavpunkt kan jeg være enig i. Medlemmer spør om tips og råd og får egentlig en haug med svada som ikke bunner ut i annet enn pisspreik av medlemmer som antagligvis ikke har prøvd noe mer enn de som spør. De har bare lenger fartstid på forumet (antall meldinger) fordi de har spamma forumet med pisspreik.. Da må de jo ha peiling!!

At tråder blir stengt pga andre ting enn det trådstarter spør om er jo en grunn til, en eller annen forumnisse har skrevet piss og når han blir snakka til for det er det galt. Man må jo få lov å spamme forumet med drittprat.. Jeg får en følelse av at dette er drittunger med alt for store puter sydd opp under arma og når de blir snakka til så for de sjokk. Kan i hvertfall virke sånn noen ganger.

En tråd for ikke så lenge siden "forsterker" el. så er det en som spør om en klasse D forsterker og blir anbefalt å kjøpe en annen klasse D forsterker. Har man litt peil så vet man at en klasse D forsterker er å blir en klasse D forsterker. De er så å si like innvendig og er mest sannsylig lagd på samme fabrikk.. Er lissom bare en måte å lage dette på. Men joda det ene merket er jo så klart 10x bedre enn det andre.. uten å legge ved noe som helst dokumentasjon på dette.. ikke engang egen erfaring.
                              Når jeg ser sånt så skal jeg innrømme at jeg kan bli usaklig og ufin siden jeg syns sånne utalelser er mer ufine mot forumets seriøsitet.
                              Selvfølgelig er det Synd for trådstarter at tråden dems blir stengt, noe som er totalt unødvendig av en moderator, hadde moderator hatt litt kunnskap kunne han moderert bort pisspreiket i tråden.. Men da må kritereiet for å bli admin blir høyere enn å melde adresse forandring til bilsetereoforumet.no (altså veldig aktive brukere) men noen som faktisk skjønner hva som er pisspreik.
                              Skal man bare straffe de som faktisk sier ifra at nå snakker du TØV så blir kardemommeby lover litt for teit.

Sammenligne det med Talkaudio og diyma blir jo for dumt, skal love deg at hvis man kommer med pisspreik på de forumene blir det også slått hardt ned på.. Men sikkert av flere og dermed er det mer godkjent.. men her på berget så lider vi enda av jante loven og vi skal ikke tro vi er bedre enn andre!! Så å si ifra er feil.
                              Jepp er helt enig, men burde han ikke få et svar han trenger, noe han lærer av, noe som er nyttig for han? eller er pisspreik godt nok??
                              Dette er jeg meget enig i, det gjelder også samfundet forøvrig.
                              __________________________________________________ __________
                              Kristoffer Kåsin
                              Clarion DZX786USB | Hertz HKS 165 | Genesis Five channel | Hertz HX 250D x 2|

Comment

Er jo en fin off topic del lengre ned på forumet, burde holde lenge for slike som har behov for slikt..
                                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Working...
                                X