Nei, det ville jeg ikke :P Hadde heller før kjøpt et 32" element før det då.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
MTX JackHammer 24" Firkant
Collapse
X
-
Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
-
dette er jo som kicker warhorse f.eks et produkt som i utgangspunktet er konstruert for å lage blest om merket og vise frem hva de kan gjøre, sånne produkter som de sender rundt mellom forhandlere på showcasing. tøft at de tenker i de baner men i realiteten finnes det jo enklere og bedre alternativer for den vanlige mannen i gata. alle husker vel 32"clarion og 34" audiobahn..Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger
Comment
-
Men hvorfor lage et produkt, vise det fram og ikke ville selge det?
For man kan jo ikke seriøst mene at 100k (nå har jeg ikke sjekket prisen) er konkuransedyktig pris.
For meg så blir det bare for dumt, jeg styrer heller unna slike produsenter.
Det er nå min forskrudde meningTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by Haakon O View PostTja, hva koster en Alpine F1 spiller/skjerm/prosessorpakke da ugn? Mellom 100 og 150 tusen en plass?Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
F#1 Koster rundtom 88k. Men dynabel selger 1 pakke til 55k.Runar E. Olsen ~ Moderator
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostF#1 Koster rundtom 88k. Men dynabel selger 1 pakke til 55k.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Comment
-
Dette var vel Mai i fjor, og da hadde de vel akkurat fått den inn tror jeg ?
Hvis man vil ha en slik sub så tror jeg det beste er å spørre om ett tilbud, for det er nok mulig å prutte endel lapper, hehe..
Og subben spiller nok rått som bare det, men den må nok ha en kasse som er så stor at en kassebil er nødvendig.
Men hadde nok kanskje valgt en annen løsning om jeg måttet gitt 100k for den ja.
Comment
-
Originally posted by dBcompaniet View PostHvis man vil ha en slik sub så tror jeg det beste er å spørre om ett tilbud, for det er nok mulig å prutte endel lapper, hehe..Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Comment
-
-
Sant det.
Er ikke akkurat "den vanlige mann i gata" som kjøper F#1 heller da. Er for spessielt interesserte. Finner mye annet bra til 1/6 av den prisenRunar E. Olsen ~ Moderator
Comment
Comment