Announcement

Collapse
No announcement yet.

Konkuranse. Test av dempematter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ligger i bilen. sender når dama kommer hjem
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Nå burde dere vel ha klart å klistre opp den skvetten med matter?
      Ole Petter Holelien

Comment

Hadde du valgt meg hadde du hatt det for lengesia..
        Syns folket her har vært veldig trege.
        VW Corrado - Prosjekt bil
        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
        I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

ja litt drøyt at det har nesten tatt 2 måneder å teste noen dempematter.
          Mvh. Damir

Comment

Dammed: Fint at du uttaler deg om ting du ikke har snøring på da. Jeg fikk faktisk hentelappen her om dagen, sånn til info! Mattene ble ikke levert samme dag som da jeg sa at jeg kunne motta de til test for å si det sånn.

*oppgitt*
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Tony View Post
              Dammed: Fint at du uttaler deg om ting du ikke har snøring på da. Jeg fikk faktisk hentelappen her om dagen, sånn til info! Mattene ble ikke levert samme dag som da jeg sa at jeg kunne motta de til test for å si det sånn.

*oppgitt*
              Tony, din latsabb! Ikke noe aksept for dårlige unnskyldninger her!

Comment

Ja, du er jo grei sånn sett Tony. Jeg tenkte mer på han andre karen
                VW Corrado - Prosjekt bil
                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

drøyt fra butikken sin side da.
                  Mvh. Damir

Comment

Hehe hvis det skal skyldes på noen må det vel være posten. Mattene ble sendt fra meg 11.06
                    Ole Petter Holelien

Comment

Eeeeirik.. Skjera?? Skal dempe mine dører jeg og har Vibroplast bak i bilen og i lokket bak, Får du dempa noe??

Comment

Originally posted by driftking1
                        Tror noen av de her folka har bare prøvd og lure til seg noen matter jeg for og være helt ærlig .
                        Jo takk for den du!

Har akkurat vært å henta pakka på posten faktisk, og sjekker nå forumet så får jeg DEN? Jævlig hyggelig å lese slikt.

Tror du virkelig jeg er en sånn person som skal lure til meg småfjas? Jeg har virkelig ingenting å vinne på å være en form for svindler her på forumet. Nå har det seg slik at "alle" vet hvem jeg er, og det hadde vært rimelig fort kroken på døra om jeg skulle svindle noen for noe så usselt som noen få ark med dempematte, og deretter få navnet mitt svertet på grunn av det.

Nå synes jeg sånne sutrehuer som deg kan vokse opp, for sånt tull gidder jeg bare ikke! Skjerp dere! Makan...

Judys Bilstereo: Så at pakka til og med hadde blitt feilsendt og litt frem og tilbake, så ja det var posten som drøyde ut tida her. Skal få ordnet litt dempings snart, kanskje til og med før helga om ting går etter planen.
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

Comment

Om du har ei pakke til overs så prøver jeg gjerne. skal dempe: tak,gulv,dashbord,bakluke og litt småtteri før NM og EM...
                          SQ Saab 9-3
                          Team dynaBel

Comment

Skrev "noen" fordi jeg ville faktisk utelukke deg. Har handla og div. med deg før. Og du er en kjempe trivelig kar som er til og stole på tony

Comment

Originally posted by driftking1 View Post
                              Skrev "noen" fordi jeg ville faktisk utelukke deg. Har handla og div. med deg før. Og du er en kjempe trivelig kar som er til og stole på tony
                              Uansett en veldig drøy kommentar man kunne spart seg for.
                              Mvh
                              Rolf Try Nygård

Comment

Hehe, jeg er en svindler!

Vel, har bare hatt litt for mye annet å gjøre.. Om noen tror jeg svindler til meg et par pakker med stp så får de tro det
                                Mye jobbing + 10 dager roskilde kan ha noe av skylda.. Pluss fulldempa bil, så jeg venter på en kompis så vi kan dempe taket hans for å teste
                                www.eirikaspaas.com

Comment

Working...
                                X