ligger i bilen. sender når dama kommer hjem
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Konkuranse. Test av dempematter
Collapse
X
-
Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
-
Nå burde dere vel ha klart å klistre opp den skvetten med matter?Ole Petter Holelien
Comment
-
Dammed: Fint at du uttaler deg om ting du ikke har snøring på da. Jeg fikk faktisk hentelappen her om dagen, sånn til info! Mattene ble ikke levert samme dag som da jeg sa at jeg kunne motta de til test for å si det sånn.
*oppgitt*Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Tony View PostDammed: Fint at du uttaler deg om ting du ikke har snøring på da. Jeg fikk faktisk hentelappen her om dagen, sånn til info! Mattene ble ikke levert samme dag som da jeg sa at jeg kunne motta de til test for å si det sånn.
*oppgitt*
Comment
-
Hehe hvis det skal skyldes på noen må det vel være posten. Mattene ble sendt fra meg 11.06Ole Petter Holelien
Comment
-
Originally posted by driftking1Tror noen av de her folka har bare prøvd og lure til seg noen matter jeg for og være helt ærlig .
Har akkurat vært å henta pakka på posten faktisk, og sjekker nå forumet så får jeg DEN? Jævlig hyggelig å lese slikt.
Tror du virkelig jeg er en sånn person som skal lure til meg småfjas? Jeg har virkelig ingenting å vinne på å være en form for svindler her på forumet. Nå har det seg slik at "alle" vet hvem jeg er, og det hadde vært rimelig fort kroken på døra om jeg skulle svindle noen for noe så usselt som noen få ark med dempematte, og deretter få navnet mitt svertet på grunn av det.
Nå synes jeg sånne sutrehuer som deg kan vokse opp, for sånt tull gidder jeg bare ikke! Skjerp dere! Makan...
Judys Bilstereo: Så at pakka til og med hadde blitt feilsendt og litt frem og tilbake, så ja det var posten som drøyde ut tida her. Skal få ordnet litt dempings snart, kanskje til og med før helga om ting går etter planen.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Om du har ei pakke til overs så prøver jeg gjerne. skal dempe: tak,gulv,dashbord,bakluke og litt småtteri før NM og EM...
Comment
-
Comment