Announcement

Collapse
No announcement yet.

Konkuranse. Test av dempematter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Eirik Aspaas View Post
    Hehe, jeg er en svindler!

Vel, har bare hatt litt for mye annet å gjøre.. Om noen tror jeg svindler til meg et par pakker med stp så får de tro det
    Mye jobbing + 10 dager roskilde kan ha noe av skylda.. Pluss fulldempa bil, så jeg venter på en kompis så vi kan dempe taket hans for å teste
    Taket mitt er udempa så jeg kan godt være kompisen din!
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Hva slags bil? Tenkte å dempe en jeg har dempa før så jeg kan sammenligne.. Hvis du har en jeg har dempa før kan du bare ta ferja over
      www.eirikaspaas.com

Comment

Hva slags bil? Tenkte å dempe en jeg har dempa før så jeg kan sammenligne.. Hvis du har en jeg har dempa før kan du bare ta ferja over
        Hehe, du har nok ikke fikla noe med Almera'n min nei Har dempa bagasjerom+bakluke og dører med vibroplast selv.
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Tror han tenker på biltype
          Ole Petter Holelien
          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Originally posted by Judys Bilstereo View Post
            Du deler ikke ut flere pakker?
            SQ Saab 9-3
            Team dynaBel

Comment

Originally posted by Judys Bilstereo View Post
              Skrev det litt gjemt i teksten, Almera (nissan).

Comment

Utrolig! Hadde følt meg snytt, hadde jeg vært Judys bilstereo. Om man melder seg for gratis testing av ett produkt, er det inneforstått at man ikke bare kan gjøre det "når det passer seg". Og hvis man er så travel, burde man la noen andre få muligheten til å teste. Min mening..

Siden det ikke skjer noe her kan jeg si noe om silent coat vs. M1. Mattene ligner mye i oppbyggingen, eneste forskjell er mønsteret på toppen. Silent coat er en anelse mykere, og enda lettere å legge i kroker osv. Den er også seigere og har enda bedre heft enn M1, men det kan være innbilning da det var varmere da jeg la silent coat. Dempeegenskapene har jeg ikke merket noen forskjell på, dog dette var i bagasjerommet så eventuel forskjell blir kanskje ikke så tydlig der. Her kan andre legge til sin erfaring.

Jeg har iallefall ingen motforestillinger for å bruke silent coat, fremfor M1.
                Bmw e34 520:
                Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

Jeg har fått testet mattene i et tak nå (har dessverre ikke bilder)

Bilen er en golf 4 stasjonsvogn og er udempa.. Er kun taket som er dempet, siden jeg har god erfaring med støyfjerning på den måten..

Vi brukte kun Silent coat mattene, men effekten var veldig tydelig.. Selvom det kun holdt til 1 lag, med litt ekstra noen steder ble bilen mye mer stille å kjøre..

Effekten for stereoen er ikke testet enda siden den ikke er montert.. Kommer tilbake med tilbakemelding etter stereo er på plass

Til tofter: Fuck off! Det ble aldri stillt noen krav til deadline for testen av dempematter..
                  www.eirikaspaas.com

Comment

Jeg har fått testet mattene i et tak nå (har dessverre ikke bilder)

Bilen er en golf 4 stasjonsvogn og er udempa.. Er kun taket som er dempet, siden jeg har god erfaring med støyfjerning på den måten..

Vi brukte kun Silent coat mattene, men effekten var veldig tydelig.. Selvom det kun holdt til 1 lag, med litt ekstra noen steder ble bilen mye mer stille å kjøre..

Effekten for stereoen er ikke testet enda siden den ikke er montert.. Kommer tilbake med tilbakemelding etter stereo er på plass

Til tofter: Fuck off! Det ble aldri stillt noen krav til deadline for testen av dempematter..
                    Quote meg selv:
                    Originally posted by tofter View Post
                    Om man melder seg for gratis testing av ett produkt, er det inneforstått at man ikke bare kan gjøre det "når det passer seg". Og hvis man er så travel, burde man la noen andre få muligheten til å teste.
                    Trenger ikke være hårsår, bare min mening.. Må yte noe i gjengjeld, når man får noe gratis.

Men nå kom tilogmed første tegn til brukeromtale i denne tråden og..
                    Bmw e34 520:
                    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

må si meg enig med tofter her. At det tar 2 mnd er litt veldig drøyt for en produkt test. Greit at det er ikke en deadline, men det er forventa at man skal teste produktet snarest mulig etter man har mottatt. 60 dager er drøyt lenge for å klistre på noen matter.
                      Mvh. Damir

Comment

Nå er "Tonymattene" testet av meg...
                        Manglet matter til gulvet i Odr Bmw v.2 og så lå det en pakke fra Judys' i verkstedet, så da slo jeg to fluer i ett smekk og rappa sjiten. :P

Mattene er helt som før, men noe mykere og med større firkantputer enn på M1. Dette gjør at de er lette å legge inn i vriene buer og de hefter godt!
                        Det som er mest viktig og positivt er at aluminiumsbelegget er tykt nok til å tåle en god del strekk og "massering" ved vanskelige former.

Dempeegenskapene er ikke merkbart annerledes enn M1 eller noen andre butylmatter for den saks skyld.

Alt i alt en knallfin matte, som anbefales på det varmeste!
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Sånn går'e når man lar noe ligga i verkstedet mens man drar på ferie med fruen. Da blir ting rappa!!

Men, mattene er i hvertfall testet slik folkens her ønsket
                          Mvh Tony
                          - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Tony View Post
                            Sånn går'e når man lar noe ligga i verkstedet mens man drar på ferie med fruen. Da blir ting rappa!!

Men, mattene er i hvertfall testet slik folkens her ønsket
                            Jammen lurt av deg å ikke gjøre omvendt... La kjerringa bli igjen i verkstedet og dra på ferie med dempemattene. :P

.....Da hadde jeg jo ikke fått dempa NOENTING.
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

kanskje du hadde fått testa demperene da? :P
                              Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Working...
                              X