Jeg har aldri klart å søke etter noe som helst i "søk i dette forumet". Jeg har lenge tenkt at snart skal det gå opp et lys , slik at jeg slipper å spørre om hvordan man gjør det, men det ser ikke ut til å skje. Hvis jeg klikker på søk så dukker all mulig drit opp. så det er ikke det jeg spør om. Det jeg spør om er å lære å søke effektivt. Feks bare i til salg delen av forumet.
Jeg har nettopp startet en tråd i ønskes kjøp hvor jeg etterspør jbl gti 1200. når jeg så klikker på søk i dette forumet så får jeg til svar " beklager null treff. Why ????? jeg har jo selv lagt inn en tråd med ordene jbl gti 1200. Hvorfor kommer ikke min egen tråd opp som treff for dette søket i forumet ? Håper jeg er klønete og at ikke søkemotoren er helt elendig.
Jeg har nettopp startet en tråd i ønskes kjøp hvor jeg etterspør jbl gti 1200. når jeg så klikker på søk i dette forumet så får jeg til svar " beklager null treff. Why ????? jeg har jo selv lagt inn en tråd med ordene jbl gti 1200. Hvorfor kommer ikke min egen tråd opp som treff for dette søket i forumet ? Håper jeg er klønete og at ikke søkemotoren er helt elendig.
Comment