Announcement

Collapse
No announcement yet.

www.installbay.no - tips til forbedringer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • www.installbay.no - tips til forbedringer

    Lurer på hvorfor ikke åpningstider står på www.installbay.no? Det er kjekt å vise frem til folk som tenker på å stikke innom.

    Kanskje få en intro-side også, med en flash-snutt eller bilde av/fra butikken eller noe? Norges kanskje kjedeligste nettbutikk slik den står i dag (dog oversiktlig og fin sånn ellers).

  • #2
    Originally posted by Miniboom View Post
    Lurer på hvorfor ikke åpningstider står på www.installbay.no? Det er kjekt å vise frem til folk som tenker på å stikke innom.

    Kanskje få en intro-side også, med en flash-snutt eller bilde av/fra butikken eller noe? Norges kanskje kjedeligste nettbutikk slik den står i dag (dog oversiktlig og fin sånn ellers).

    Åpningstider er jeg med på, men intro??? skal jeg handle på nettet så vil jeg da helst havne på produktet jeg skal handle uten å vente og trykke meg ihjel..

    Sia trenger ikke være mer spennende enn i dag, er da stereo produktene som bør være spennende her
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #3
      enig her, enkleste er det beste. Dritt lei av introer man møter på nett. Siden ellers er veldig bra, men et bilde av butikken, åpningstider og evt adresse hvis den mangler hadde vært kjekt.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #4
        1. De bør få nettsiden deres til og fungere 100% i Firefox.
        2. Norges kjedligste er det ikke *kremt* Engen sin side er vell det? :P
        3. Intro hadde igrunn vært fint, men man må da ha mulighet og skippe den når man har sett den en gang.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • #5
          En liten rettelse på 1. punktet ditt genexxa: De bør få nettsiden deres til og fungere 100% med alle nettlesere. Agree?
          Blir dette rettet opp så er vel egentlig jeg fornøyd med siden, bortsett fra at jeg likte dem gamle bedre. Akkurat det punktet kan jo forandres om alt ville fungert 100% med nettlesern

          Later til at IB har hatt mye problemer med nettsiden, og det er jo veldig synd.
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

          Comment


          • #6
            Syns det gamle designet var mye penere, og lettere og manuvere seg frem. Og den funket 100% iallefall.
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

            Comment


            • #7
              Enig, den forrige nettsiden var knallbra. En av de aller beste norske nettshopene for bilstereo, utseendemessig.

              Jeg syns faktisk Engen sin er grei, kanskje bortsett fra produkt-/prislistene, som er litt lite oversiktlige + mangler en del info og/eller bilder osv. Men det kan man jo strengt tatt finne andre steder. At den mangler handlekurv og sånn er vel litt kjedelig for de som "snubler" over siden og vil bestille der og da, men det er jo mange her som har handlet med Engen likevel?

              Comment


              • #8
                Veldig glad for tilbakemeldinger, og tar de imot med takk.

                Jeg er helt enig at siden er litt kjedelig. Skulle ønske det var mulighet for litt større grafisk utfoldelse i platformen, men det er det ikke. Søkefunksjonen på den nye siden fungerer veldig bra, så finner dere ikke det dere leter etter, prøv den.

                Det jobbes med firefox, mozilla osv. Det har tatt alt for lang tid.

                Åpningstidene er lagt til, provisorisk, øverst på siden
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  "prøv den", hva da? :P
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by GENEXXA View Post
                    "prøv den", hva da? :P
                    Søkefunksjonen
                    VW Corrado - Prosjekt bil
                    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                    I´m BANKRUPT - A G60 owner

                    Comment


                    • #11
                      Doh. Dumme meg :P
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                      Comment


                      • #12
                        Hey, dere holder åpent lørdager! Genialt! Da skal jeg dra skinkene mine inn dit så fort jeg får mulighet!

                        Comment


                        • #13
                          Det er åpent på lørdag, men da er det samkjøring med Kvikk, så jeg er ikke der.
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment


                          • #14
                            Glemte forresten og nevne en ting.
                            I safari kommer jeg inne inn på installbay fra nettleseren min. Er en god stund siden jeg kunne gjøre dette.
                            Jeg må søke etter installbay via kvasir (e.l) evn.t bruke en direktelink for og komme inn på siden.
                            VW Corrado - Prosjekt bil
                            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                            I´m BANKRUPT - A G60 owner

                            Comment


                            • #15
                              kommer inn hvis du skriver www foran
                              www.eirikaspaas.com

                              Comment

                              Working...
                              X