Hei! Subben min er på sitt siste vers I guess. (klirrer i elementet)
kjøpte det brukt for en svært billig peng så ser ikke så svart på akuratt det. (han som hadde det før drev det med for liten forsterker (400w)
Skal også ha en ny 4 kanaler. Da den jeg har nå er noe billig greier og rekner med jeg har mye og hente akuratt der på både lyd og trykk!
jakter er startet. blir mest sannsynelig USA import da jeg har venner over der som kan sende så det er ikke noe og tenke på hvilken butikk jeg kjøper ifra!
tips til sub - max 4000.- kr. max 13.5"
4 kanaler. max 3500.- kr. Varm lyd signatur, eneste kriteriene egentlig.
Jeg har sett meg ut noe selv såklart.
JL Audio 13w7 er jo drømmen.(4000kr) men er den verdt 800kr fra 12w7 ? (3200.-) eller er 13w6 ett bedre valg ? (2600kr)
Rockford Fosgate T2D212 nye Power Stage 2 serien ? ser vertfall ganske rå ut. (26kg ) (ca samme pris som 12w7)
Kom også tilfeldigt over Alphasonik 15" 1000w sub til en latterlig billig peng (1700kr)
som så grei ut på bilder! :P
tips vil såklart bli vurdert!
angående 4 kanal har jeg kun funnet JL Audio 300/4v2 som var i mitt prisleie. 450/4v2 er også innenfor budsjettet. men er ikke sikker på om den går nedi hjulbrønnen min.
Har sett etter Genesis men finner ikke noen på amerikanske sider? anyone ?
McIntosh er en drøm. men fant bare en til 10000.- NOK så vis noen vet om sider som selger det billigere!
ellers blir tips tatt imot med stor takk her ! bare husk VARM lydsignatur !
ble langt dette her :O men er vel all info som trengs!
Håper noen har noen erfaringer og dele med de forkjellige merkene!
Mvh Boyka
kjøpte det brukt for en svært billig peng så ser ikke så svart på akuratt det. (han som hadde det før drev det med for liten forsterker (400w)
Skal også ha en ny 4 kanaler. Da den jeg har nå er noe billig greier og rekner med jeg har mye og hente akuratt der på både lyd og trykk!
jakter er startet. blir mest sannsynelig USA import da jeg har venner over der som kan sende så det er ikke noe og tenke på hvilken butikk jeg kjøper ifra!
tips til sub - max 4000.- kr. max 13.5"
4 kanaler. max 3500.- kr. Varm lyd signatur, eneste kriteriene egentlig.
Jeg har sett meg ut noe selv såklart.
JL Audio 13w7 er jo drømmen.(4000kr) men er den verdt 800kr fra 12w7 ? (3200.-) eller er 13w6 ett bedre valg ? (2600kr)
Rockford Fosgate T2D212 nye Power Stage 2 serien ? ser vertfall ganske rå ut. (26kg ) (ca samme pris som 12w7)
Kom også tilfeldigt over Alphasonik 15" 1000w sub til en latterlig billig peng (1700kr)
som så grei ut på bilder! :P
tips vil såklart bli vurdert!
angående 4 kanal har jeg kun funnet JL Audio 300/4v2 som var i mitt prisleie. 450/4v2 er også innenfor budsjettet. men er ikke sikker på om den går nedi hjulbrønnen min.
Har sett etter Genesis men finner ikke noen på amerikanske sider? anyone ?
McIntosh er en drøm. men fant bare en til 10000.- NOK så vis noen vet om sider som selger det billigere!
ellers blir tips tatt imot med stor takk her ! bare husk VARM lydsignatur !
ble langt dette her :O men er vel all info som trengs!
Håper noen har noen erfaringer og dele med de forkjellige merkene!
Mvh Boyka
Comment