Announcement

Collapse
No announcement yet.

Støttes iPhone på samme måte som iPod?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Støttes iPhone på samme måte som iPod?

Har akkurat gått til innkjøp av en iPhone.
    Spilleren min, en Kenwood kvt-729dvdy, har støtte for full kontroll av iPod (med en kabel som jeg må kjøpe)
    Men hvordan blir det med iPhone? Får jeg på samme måte som iPod full kontroll fra spilleren?
    Grunden til at jeg spørr er at jeg ikke finner noen annen informasjon på dette og kabelen er "litt" for dyr når jeg ikke vet om det vil gå.

Og når jeg tenker meg om så er det en aux kabel som skal plugges inni iPod enhet og en usb del for og få full støtte. Kenwood kabelen heter KCA IP 200.
    Fungerer det og bruke AUX kabelen (fra spiller) med kabelen jeg bruker for og koble iPhone til data´n? (Som da blir USB delen) eller MÅ jeg ha Kenwood kabelen?
    (Dette kan jeg jo teste ut selv i grund, men orker ikke gå ut i bilen nå:P)
    Last edited by Oekern; 06-06-2010, 22:34.
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

Ja, dem støttes på samme måte

Comment

Originally posted by driftking1 View Post
      Ja, dem støttes på samme måte
      Nydelig! Takk for kjappt svar
      Da får jeg kjøpe en sånn kabel om ikke "teorien" min over fungerer.

Comment

hehe, ingen problem vettu

Comment

Jeg trur ikke du kan bruke telefonen hvis den brukes igjennom spilleren.

Er ikke sikker, har bare hørt det, correct me if i'm wrong

Comment

Bruke tlf til andre ting tenker du på? Som f.eks og ringe?
            Det finner jeg ut av i morra tidlig på vei til skolen om kablene jeg har fungerer, så da får jeg prøvd det ut da.

Comment

Visst du mener sann og bruke den til og ringe og sende melding på spillern du tenker på? Jeg tenkte på og spille av musikk og video`er .. Trodde det var det du mente.

Comment

Jeg har hørt at det kommer bare en f.eks Alpine eller Kenwood logo opp på telefonen, så kan man ikke ringe eller sende meldinger.

Men jeg regner med det fungerer :P

Comment

Ja. tiden vil vise.
                  Jeg huska litt feil. Må ha en minijack til minijack. Hadde vist ikke det alikevel jeg! hehe

Comment

Originally posted by Morten-st View Post
                    Jeg har hørt at det kommer bare en f.eks Alpine eller Kenwood logo opp på telefonen, så kan man ikke ringe eller sende meldinger.

Men jeg regner med det fungerer :P
                    På min Ipod så får jeg opp den logoen, på Iphonen (3GS) derimot så kommer ikke den opp.
                    Der kan jeg bla rundt i meldinger osv samtidig som jeg kan bla i sanger/videoer på spilleren.. men så fort jeg åpner telefondelen og ringer så pauser sangen seg automagisk.

Mener å huske at jeg må manuelt starte sangen igjen når jeg føler for det
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Originally posted by ugn View Post
                      På min Ipod så får jeg opp den logoen, på Iphonen (3GS) derimot så kommer ikke den opp.
                      Der kan jeg bla rundt i meldinger osv samtidig som jeg kan bla i sanger/videoer på spilleren.. men så fort jeg åpner telefondelen og ringer så pauser sangen seg automagisk.

Mener å huske at jeg må manuelt starte sangen igjen når jeg føler for det
                      Det høres jo veldig greit ut. Manuel start av sangen kan jo være litt irriterndes, men så pleier jeg og ringe lite når jeg kjører og. Så for min del går det.
                      Men har du kjøpt den org. kabelen spilleren din har som tilbehør?
                      Eller fungerer det og bruke usb kabel fra data og en vanlig minijack-minijack?

Comment

Nå har jeg Alpine D106 og bruker en orginal alpine-kabel, er ikke noen USB på spilleren her.
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Working...
                        X