Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skal bestille bilstereo fra USA + noen spm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Skal ta og sende en mail til dem og høre hvor lang den 6" dem har er. Skal også prøve ut det programmet. har no hele helga og leke med det så =) regne med at jeg begynner på kassen i neste uke. og 12 juli blir jeg vell og bestille det jeg skal ha fra USA.
    DCpower Dynamo 270a
    2stk Fi BTL n2 12"
    RF 2500.1 bdcp
    XSpower D3400

Comment

Har dere Byggmakker i Hammerfest?
      Iallfall, her på Finnsnes har de 15mm skikkelig kryssfiner. Ville heller kjøpt 2 plater og limt de sammen, da har du 30mm som er mycket stivere enn spon
      Faen at jeg ikke kjøpte skikkelig kryssfiner når jeg kjøpte plater :P Kjøpte Taktro OSB, etterlignet kryssfiner, men i bunn og grunn det samme som spon :P
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Det hadde jo vært en ide =) Men kunne tenkt meg og gå opp til 15" subber, ser ut som man har plass til det.

Se om man forstår seg på de programmene jeg har fått tak på pluss winISD. For og finne den forbanna Tuninga på porten hehe
        DCpower Dynamo 270a
        2stk Fi BTL n2 12"
        RF 2500.1 bdcp
        XSpower D3400

Comment

etter et par timer på google, så fant jeg en port kalkulator. 130L er på rund 4.6 cubic feet. så 2 stk 4" 33,6cm lang skal gi rundt 30hz runing, blir dette riktig ?

Link til kalkulatoren: http://www.mobileinformationlabs.com...0lenth%201.htm

Har nu bestemt meg og gå for 2 stk 15" heller, blir d ikke plass så lage man plass! Den monoblokka blir jo litt stor på min lille 90A dynamo og lille 45ah syre batteri så må man vell kjøpe 2 stk Stinger SPV69 batterier fra dynabel og fikse the big 3, til man får fikset seg en H/O dynamo og holde gain osv litt lav i en stund, men blir ikke med det samme ihvertfall.
          DCpower Dynamo 270a
          2stk Fi BTL n2 12"
          RF 2500.1 bdcp
          XSpower D3400

Comment

Hmm, Har nu sittet og vurdert litt, Trur man skrapper og bestille fra USA denne gangen. Sjekket litt rundt på Dynabel.no.

Tenkte jeg sku kjøpe meg 2stk Digital Designs DD2515a-D4 15' og dynaBel BF7501 mono blokk, spare man jo 1600kr. Men blir det noe bra og ha disse DD i en 184L kasse og 31hz runing?
            DCpower Dynamo 270a
            2stk Fi BTL n2 12"
            RF 2500.1 bdcp
            XSpower D3400

Comment

Originally posted by dvx View Post
              Sånn, nu har jeg fått spillern og testet en del, er meget fornøyd og det som overasket meg mest at den har voltmeter. Men får ikke til og velge språk eller skru av den alarm tingen den har. lest i brukermanualen men får ikke opp den menyen som det står i den hehe.
              skru på tenningen, skru av spiller(hold inne det venstre hjulet) når spilleren er av er det bare å holde inne det høyre hjulet så kommer den menyen du trenger.

det er ikke noe skandinavisk språk på disse da hvis det var det du tenkte på, men du kan skru av alarm og evnt. auto open der inne..

hvis du vil endre font er det bare å gå inn på entertainment og vippe høyre hjul opp og ned for å endre det.
              Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Working...
              X