Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audison VRx 2400 delefilter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Moduler.

Jeg har både BH12 og HL12.
    BH12 er kanskje lurest om du vil begrense både øvre og nedre delefrekvens. Men hvis du kjører passivt med diskanter også på 2.4000 så kan du kjøpe HL12. Jeg tror de koster ca en tusing og selger de for halv pris. De er uåpnet (iallefall BH12, mulig jeg har åpnet HL12, men de har aldri vært brukt).
    Hvis du finner eksakt veil pris så får du dem for halv pris iallefall. Vet ikke hvor man skal sjekke veil priser lenger.

Comment

Kan gå med på 500 kr. Hadde du orket og sende et bilde eller noe av de, bare for å vite hvordan de ser ut og hvordan de fungerer son halvveis'ish
      Tor Martin Ølberg
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Melancool, du har vel ikke msn eller noe lignende? Kunne gjerne tenkt meg litt hjelp til forklaring og slikt av vrxen, har prøvd og lese manualen men er ikke mye jeg forstår uten litt innsikt i sakene. Samt så viser det seg nå at jeg har fått tak i en spiller med aktiv delings muligheter osv så da får jeg hvertfall til det. Men alikevel så kommer jeg vel til å trenge en av modulene for å kunne få den nedre delefrekvensen lenger ned?
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Working...
        X