Announcement

Collapse
No announcement yet.

anlegg bygging i 200sx s14?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

skal du gjøre no motor messig eller?
    Daniel s.h
    200sx s13
    200sx s14a
    volvo 240 stasj

Comment

Originally posted by rexxx View Post
      skal du gjøre no motor messig eller?
      har en del planer for bilen, første som blir gjort ved motor er dumåventil og åpent filter.
      sitter 3" eksos på den nå,

blir først å konsentrere meg om sterio og utseende først,

å etter det så kommer motor for tur
      If you can see you oponent's head ligths, it's gonna go to hell .

nåværende bil
      Nissan 200sx s14 1994m med litt stæsj,

Comment

Større bensinpumpe, 3toms anlegg og boostcontroller pleier å hjelpe litt på de bilene der

Comment

ok det høres jo greit nok ut det om du kjøper stage 1 chip sammen med det du skreiv opp og skrur opp turbo trykket litt så har du vel rundt 250-280 hk i motor?
          Daniel s.h
          200sx s13
          200sx s14a
          volvo 240 stasj

Comment

ok det høres jo greit nok ut det om du kjøper stage 1 chip sammen med det du skreiv opp og skrur opp turbo trykket litt så har du vel rundt 250-280 hk i motor?
            har tenkt litt på chip ja, men for se, muligens jeg venter til neste sommer, da jeg er uerfaren med bakhjulstrekker på vinter føre:P

nåværende bil

Comment

hehe ! om den er like jæ**** som min s13 på snø så har du en lang vinter foran deg :P hehe :P
              sandsekker eller tungt stereo er et must hehe
              Daniel s.h
              200sx s13
              200sx s14a
              volvo 240 stasj

Comment

hehe ! om den er like jæ**** som min s13 på snø så har du en lang vinter foran deg :P hehe :P
                sandsekker eller tungt stereo er et must hehe
                hehe har man gode dekk så kommer man alltids fram

nåværende bil

Comment

Har selv hatt en forholdsvis sprek bakhjulstrekker en vinter. Det funker greit det, men gjelder å kjøre forsiktig. Fort gjort å ødelegge litt.

Foretrekker å vinterparkere slike godbiler jeg, og heller ha en god 4hjulstrekker på vinteren.

Uansett, du får lage en prosjekttråd når du kommer i gang, blir spennende å se
                  Last edited by trustno1; 13-06-2010, 21:04.

Comment

Originally posted by trustno1 View Post
                    Foretrekker å vinterparkere slike godbiler jeg, og heller ha en god 4hjulstrekker på vinteren
                    har man hadt råd til flere biler så skulle jeg også parkert denne,:P

nåværende bil

Comment

Originally posted by Rune88 View Post
                      har man hadt råd til flere biler så skulle jeg også parkert denne,:P
                      Koster ikke så himmla mye å ha en vinterbil egentlig. Dyreste er vel en ekstra årsavgift. Forsikring blir ikke stort ekstra siden man har mindre kjørelengde pr bil. I noen tilfeller kan det faktisk nesten bli billigere, side du gjerne dropper kasko på vinterbilen.

Og en billig firhjulstrekk koster ikke all verden, ca det samme som en mindre smell på vinteren vil koste deg vil jeg tippe

Comment

Originally posted by trustno1 View Post
                        Koster ikke så himmla mye å ha en vinterbil egentlig. Dyreste er vel en ekstra årsavgift. Forsikring blir ikke stort ekstra siden man har mindre kjørelengde pr bil. I noen tilfeller kan det faktisk nesten bli billigere, side du gjerne dropper kasko på vinterbilen.

Og en billig firhjulstrekk koster ikke all verden, ca det samme som en mindre smell på vinteren vil koste deg vil jeg tippe
                        hehe er jo sandt det men :P for se hva jeg finner på når vintern nærmer seg :P

nåværende bil

Comment

Working...
                        X