Takk for link. Etter å ha lest den tråden ble jeg nesten litt usikker på om jeg skal kjøpe fra utlandet. Hva om det er noe feil på subben eller noe skulle skje senere.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ny Spiller
Collapse
X
-
Nå skal jeg ikke si meg helt sikker. Men mener jeg leste i en tråd, at Dammed returnerte en vare med feil på, og alt gikk som smurt.
MEN, skal ikke si meg sikker. Du kan ta det med hanRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by gooner87 View PostTakk for link. Etter å ha lest den tråden ble jeg nesten litt usikker på om jeg skal kjøpe fra utlandet. Hva om det er noe feil på subben eller noe skulle skje senere.
Comment
-
OM det er feil på varen, er det ikke vanlig at butikken tar seg av fraktkostnadene?Runar E. Olsen ~ Moderator
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostOM det er feil på varen, er det ikke vanlig at butikken tar seg av fraktkostnadene?
at noen butikk e.l. over dammen gidder ta på seg bryet for å spandere frakt som koster nesten like mye som selve gjenstanden er vel ikke så sansynlig, eller?
Comment
-
Tar opp tråden igjen istedenfor å lage en tråd til:
Har kjøpt ny spiller, ble en Alpine CDA-9887R.
Har vært hos Dag for å ta Mål for ny basskasse. Fikk tips om å dele aktivt.
Akkurat nå har jeg delefilter i dørene, hvor det er trekt en høytaler kabel til hver dør, koblet inn på delefilteret og videre derfra til midbassen og diskanten.
Da er spørsmålet, ved aktiv deling skal delefilteret i dørene kobles ifra og alle høytalere skal ha hver sin høytalerkabel?Last edited by gooner87; 14-07-2010, 18:26.
Comment
-
@gooner87
Svaret er Ja.
Er en tråd som omhandler aktiv deling. Bare og søk den opp, er en del lesestoff der.Runar E. Olsen ~ Moderator
Comment
-
Returnerte et raidkort nå nettop til statene, pakke med sporingsnr under 1 kg - ~350 kroner..
Litt sure penger, men menTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
350kr er ca dobbel norsk frakt, er ikke så gale det hvis man sparer flere tusen kroner ved å handle over dammen.
Sendte selv cd spilleren min tilbake fordi jeg fikk feil cd spiller, tok ca 2-3 uker før jeg hadde pengene på kontoen min fra jeg sendte pakken.Mvh. Damir
Comment
-
En CD-spiller veier vel fort litt mer enn en kilo regner jeg med og her øker prisen for hver KG
Men takket være at kursen hadde økt fra 6 til 6.5 gikk jeg i nullTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Var innom en bilstereosjappe for å handle litt kabel for å dele aktivt. Han bak kassen mente at det ikke var nødvendig siden delefilterene er gode og presise nok, og det er uvanlig å gjøre det slik.
Stemmer dette? Hvorfor gjør de fleste det her inne da? Har hørt to forskjellige biler med samme utstyr hvor den ene kjørte aktivt og andre passivt, hørte stor forskjell eller var det bare placebo?
Comment
Comment