Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny Spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Takk for link. Etter å ha lest den tråden ble jeg nesten litt usikker på om jeg skal kjøpe fra utlandet. Hva om det er noe feil på subben eller noe skulle skje senere.

    Comment


    • #62
      Nå skal jeg ikke si meg helt sikker. Men mener jeg leste i en tråd, at Dammed returnerte en vare med feil på, og alt gikk som smurt.

      MEN, skal ikke si meg sikker. Du kan ta det med han
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #63
        Originally posted by gooner87 View Post
        Takk for link. Etter å ha lest den tråden ble jeg nesten litt usikker på om jeg skal kjøpe fra utlandet. Hva om det er noe feil på subben eller noe skulle skje senere.
        Går greit å bytte hvis varen ødelagt, Men er ikke så billig med frakt fram og tilbake..

        Comment


        • #64
          OM det er feil på varen, er det ikke vanlig at butikken tar seg av fraktkostnadene?
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • #65
            Det vet jeg ikke helt. Tenkte mer på det styret jeg vil få hvis jeg handler fra utlandet og jeg skulle være uheldig.

            Comment


            • #66
              Originally posted by GENEXXA View Post
              OM det er feil på varen, er det ikke vanlig at butikken tar seg av fraktkostnadene?
              Kan godt hende, Men i min tilfelle måtte jeg ta av frakta fram og tilbake selvom varen defekt.

              Comment


              • #67
                Originally posted by GENEXXA View Post
                OM det er feil på varen, er det ikke vanlig at butikken tar seg av fraktkostnadene?
                det er ikke slik at du har krav på det her i landet heller.

                at noen butikk e.l. over dammen gidder ta på seg bryet for å spandere frakt som koster nesten like mye som selve gjenstanden er vel ikke så sansynlig, eller?

                Comment


                • #68
                  Tar opp tråden igjen istedenfor å lage en tråd til:

                  Har kjøpt ny spiller, ble en Alpine CDA-9887R.

                  Har vært hos Dag for å ta Mål for ny basskasse. Fikk tips om å dele aktivt.

                  Akkurat nå har jeg delefilter i dørene, hvor det er trekt en høytaler kabel til hver dør, koblet inn på delefilteret og videre derfra til midbassen og diskanten.

                  Da er spørsmålet, ved aktiv deling skal delefilteret i dørene kobles ifra og alle høytalere skal ha hver sin høytalerkabel?
                  Last edited by gooner87; 14-07-2010, 18:26.

                  Comment


                  • #69
                    @gooner87
                    Svaret er Ja.

                    Er en tråd som omhandler aktiv deling. Bare og søk den opp, er en del lesestoff der.
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by GENEXXA View Post
                      @gooner87
                      Svaret er Ja.

                      Er en tråd som omhandler aktiv deling. Bare og søk den opp, er en del lesestoff der.
                      Takk for svar

                      Comment


                      • #71
                        Returnerte et raidkort nå nettop til statene, pakke med sporingsnr under 1 kg - ~350 kroner..
                        Litt sure penger, men men
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • #72
                          350kr er ca dobbel norsk frakt, er ikke så gale det hvis man sparer flere tusen kroner ved å handle over dammen.

                          Sendte selv cd spilleren min tilbake fordi jeg fikk feil cd spiller, tok ca 2-3 uker før jeg hadde pengene på kontoen min fra jeg sendte pakken.
                          Mvh. Damir

                          Comment


                          • #73
                            En CD-spiller veier vel fort litt mer enn en kilo regner jeg med og her øker prisen for hver KG
                            Men takket være at kursen hadde økt fra 6 til 6.5 gikk jeg i null
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • #74
                              Var innom en bilstereosjappe for å handle litt kabel for å dele aktivt. Han bak kassen mente at det ikke var nødvendig siden delefilterene er gode og presise nok, og det er uvanlig å gjøre det slik.

                              Stemmer dette? Hvorfor gjør de fleste det her inne da? Har hørt to forskjellige biler med samme utstyr hvor den ene kjørte aktivt og andre passivt, hørte stor forskjell eller var det bare placebo?

                              Comment


                              • #75
                                det er uvanlig for Ola Nordmann. Men det er vanlig innenfor "hardcore bilstereo miljøet". Du __Kan__ få bedre lyd med aktiv deling, det er derfor folk gjør det.
                                Mvh. Damir

                                Comment

                                Working...
                                X