Announcement
Collapse
No announcement yet.
hva skal jeg gjøre:p
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by matador; 21-06-2010, 15:15.--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
-
Originally posted by neptyr View PostTenkte bare en skarp beskjed fra Admin hadde litt bedre effekt.
Men nok OT nå.Originally posted by TakeTheTime View PostBeklager, vet ikke hvorfor jeg skrev det! Legger meg flat. Lykke til qwert2.
Originally posted by neptyr View PostFint å ha egne meninger, men dette blir for dumt.
Hjelp nå heller fyren.Last edited by TakeTheTime; 21-06-2010, 16:21.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Velkommen qwert2!
Eneste forsterkeren jeg kan finne som har 5 kanaler er denne til planet audio:
http://www.planetaudiousa.com/main/671
Kan si erfaringsmessig på 2x12 subkasse audiobahn din så er den veldig god basskasse, anbefales for om du har fått den såpass billig, en god start kassa er en ren båndpasskasse kan anbefale og kombinere den med dynabel 4501 om du ønsker yte litt mer ut av basskassa.
Men 2 linjer inn i cd spilleren og splitter seg med 4 linjeutganger 2 til sub og 2 til front+6x9 eller blir det feil? :P ble usikker jeg nå.Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]
Comment
-
Planet Audio har nok hatt flere 5 kanalere enn det. Du vil mest sannsynlig finne en bryter på forsterkeren (skrevet lengre opp i tråden) som bestemmer om du skal bruke en to eller tre phono kabler og da er valget enkelt. Forsterkeren din vil nok være litt liten til den kassa for å dra den helt ut men du vil få ok lyd, kassa er ganske så lettdreven, vil nok kanskje si at 4501 forsterkeren fra dynabel er meget overkill på den kassa. Lykke til videre
Comment
-
Om jeg har forstått trådstarter rett, har han kun 1 pre-out. Så ha må ha y-ledd.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by Nils View PostPlanet Audio har nok hatt flere 5 kanalere enn det. Du vil mest sannsynlig finne en bryter på forsterkeren (skrevet lengre opp i tråden) som bestemmer om du skal bruke en to eller tre phono kabler og da er valget enkelt. Forsterkeren din vil nok være litt liten til den kassa for å dra den helt ut men du vil få ok lyd, kassa er ganske så lettdreven, vil nok kanskje si at 4501 forsterkeren fra dynabel er meget overkill på den kassa. Lykke til videreMå bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostOm jeg har forstått trådstarter rett, har han kun 1 pre-out. Så ha må ha y-ledd.
Comment
-
Originally posted by daywalk3r View PostHva mener du med overkill? trenger ikke å kjøre den i 1 ohm, tenkte få den i 4ohm da får du helt ypperlig og pen bass skal jeg si deg - og når det er en båndpasskasse så syntes jeg den funka helt optimalt i 4 ohm.
Comment
-
Siste gang jeg går OT her, men vi virker alle som amatører og noobs for TS og andre som leser denne tråden som ikke vet hvem folket her inne er.
Det har nok mye med en elendig skrevet tråd helt fra starten, men årsaken til at så mange har svart er jo kun for at det blei litt flaming!
Uansett. Svaret på emnet og det store spørsmålet: "hva skal jeg gjøre" kommer nå:
Bruke y-ledd, selv om det ikke er optimalt. Strekk signalkabler nok bakover mens du er igang, så kan du skifte ut spilleren når det høver seg, noe som er omtrent veldig snartAlpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.
Comment
-
Originally posted by nicoloco View PostSiste gang jeg går OT her, men vi virker alle som amatører og noobs for TS og andre som leser denne tråden som ikke vet hvem folket her inne er.
Det har nok mye med en elendig skrevet tråd helt fra starten, men årsaken til at så mange har svart er jo kun for at det blei litt flaming!
Uansett. Svaret på emnet og det store spørsmålet: "hva skal jeg gjøre" kommer nå:
Bruke y-ledd, selv om det ikke er optimalt. Strekk signalkabler nok bakover mens du er igang, så kan du skifte ut spilleren når det høver seg, noe som er omtrent veldig snart
Og nok en gang! Hvorfor bruke Yledd når han ikke trenger det? Jeg veit at det hvertfall på to eller tre av 5 kanalerene som Planet Audio har hatt så finnes det en bryter på forsterkeren som man kan flytte på og velge mellom en to eller tre phono kabler inn på forsterker!
Comment
Comment