Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rockford Fosgate hjelp!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ZyNc View Post
    Hvilke meninger har dere om den nye Stroker Pro'en til cerwin da? spiller sikkert kurant den!? ;D
    Ikke hørt den, men har selv hadd 4x15" Stroker av den gode gamle Classic serien, og de trykka noe jævlig, så PRO durer nok mye. Sett film av en bil fra Sinsheim 2006 med Stroker PRO i, og frontpartiet på bilen flytte seg kraftig..
    VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

En 15" av den på rockford forsterkern fungerer sikkert har 4*15 av cls serien jeg fungerer da greit det!
      Last edited by ZyNc; 13-09-2007, 23:38.
      Aleksander Wik

Comment

Har vært inne på rockford sine sider å sett litt på deres Amp wire calculator.
        Kom til dette:

Power output: 4500wrms (ifølge rockford)
        Effiency: 75%

Input power = 6000 watt

Battery input: 12v (ifølge rockford oppnår forsterkern maks effekt allerede ved 12v)

6000watt / 12 volt = 500 amp.

Når jeg ganger det på 50% får jeg svaret på hvor mye amperé den trekker når det spilles musikk å ikke bassfrekvenser. Altså: 250amp.

Men hvilke batterier anbefaler dere? Stinger og kinetek osv, er da vel bare for kjappe utladninger med høy ampere. Trenger noe som leverer lenge

Link til utregningsprogrammet: http://www.rockfordfosgate.com/rftec...calculator.asp
        Last edited by ZyNc; 15-09-2007, 22:55.
        Aleksander Wik

Comment

Originally posted by ZyNc View Post
          Hvilke meninger har dere om den nye Stroker Pro'en til cerwin da? spiller sikkert kurant den!? ;D
          Den spiller helt værst!
          Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
          Hifonics XX-Colossus II
          Kinetik HC2400
          Club 140dB +

Comment

Da har jeg kjøpt meg subber , det ble 2 stk MTX Thunder 9500 12". Det blir forhåpentligvis sendt i morgen
            Aleksander Wik

Comment

Working...
            X