Nå skal det sies at cossiemk1 er alergisk mot alt som inneholder bokstavene "RF" så tror du trygt kan se bort fra den posten.
Er jo sikkert en grunn til det også da, cossie har kommet med mange gode råd hvertfall, og han har god peiling.
Vil vel kanskje tro han har gjort seg en del erfaringer med merket og tatt med seg det videre. Overpriset er det hvertfall, min mening.
Det er det. Men det er fortsatt bra utstyr. Hadde jeg hatt valget mellom Dynabel og RF forsterker som gir like mye og koster like mye så vet jeg hva jeg hadde valgt. RF så klart hvis det var noen tvil.
Det er det. Men det er fortsatt bra utstyr. Hadde jeg hatt valget mellom Dynabel og RF forsterker som gir like mye og koster like mye så vet jeg hva jeg hadde valgt. RF så klart hvis det var noen tvil.
Det hadde vel kanskje jeg også, men RF kommer nok aldri til å koste like lite som dynabel.
Er ikke alergisk til RF, men jeg synes ikke de har utviklet seg spes mye de siste 10 årene, og har blitt forbigått av div andre merker, både på pris og ytelse..... De lever litt på sitt gode navn og rykte, dessverre.
Comment