Har vært på hovedlageret (biltema) en tur, og kom hjem med noe butyltetning.. tenkte å guffe litt rundtom i dæsjbordet for å hindre knirkelyder.. men så lurer jeg på om noen har prøvd den før, og om det blir noe griseri som begynner å renne eller herder og sprekker og greier?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
butyltetning
Collapse
X
-
Vi bruker speln og bitoplast til å dempe dashbordet, gjerne sammen med vibroplast. Butyl kan jo funke fint i skjøter og sammenføyninger for å hindre knirk.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostVi bruker speln og bitoplast til å dempe dashbordet, gjerne sammen med vibroplast. Butyl kan jo funke fint i skjøter og sammenføyninger for å hindre knirk.Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Som vanlig, dårlig respons på biltemaprodukter...Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Originally posted by NeDD View PostSom vanlig, dårlig respons på biltemaprodukter...
jeg skal nå ihvertfall prøve det.. så kan jeg gi litt feedback på om det ubrukelig eller ikke..Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Flott. Bare ikke vurder "dempe"platene til biltema. Trekker til seg vann bedre en mikrofiber
En kompis fikk hele hjulbrønnen full av rust, og det var et vanvittig stress med å få ut all skumgummien som hang fast
Har selv kjøpt byggskum fra biltema.. Nå kommer ikke karosseriet til å skrangle mellom bakdørene og bakluka
Eneste brukende fra tema utenom fiber`et og sparkelen derfor.. Som hele installbay liker så godtAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Originally posted by epifant View PostDu vil ikke få bort knirkingen med en dæsj teflonspray da? Jeg kurerte ihvertfall et knirkete askebeger med det, har aldri hørt noe mer til det
type tynnflytende spray sak da..?
fåes kjøpt hvor?Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by sqwannabe View Postja, da må jeg få tak i en skumgummilist av noe slag, med lim på ene siden..
Dæsjen er 2-delt, så mellom de 2 delene det er litt kritisk.. if you understand...
Comment
-
Originally posted by EmmaNorway View PostHvis du ha rplaner om enkelt å kunne dele disse delene igjen. Kjøp selvklebende borrelås, og druk bare den myke siden, f.eks.Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
Comment