Det er vel ofte ganske gjennomgående at "spl" folk ikke kan delta i EMMA pga utstyret, og "sq" folk ikke kan delta i dB-drag pga anlegget, og dette er jo helt FEIL!
Er ikke noe problem å delta i begge deler for den saks skyld, men folk blir stappa i bås utifra hvilket utstyr de har, når man med en enkel investering eller bare en liten justering kan delta i litt av hvert
Men at det er mye fokus på kun bass i bil er det vel ingen tvil om, og her tror jeg bilstereonorge som miljø kunne gjort en mye bedre jobb, Norge er for lite til at butikkene klarer dette selv, mange butikker har ikke engang kunnskap om hvilke muligheter som ligger for begge målgrupper, basshuer og sq folk
Og dB-drag folk kunne vært mye flinkere til å vise frem litt hemmeligheter for å dra flere folk med på moroa, på samme måte som EMMA kunne vært flinkere til å gi en demo av bilstereoanleggene til nyskjerrige for å trekke inn flere deltakere.
Så egentlig burde man holdt en LiB-tour, men på ett annet nivå, hvor det er kundene som står for treffet og leverandørene som får være med å vise litt utstyr, istedet for omvendt.
En leverandør og butikks beste reklame er jo nettopp de fornøyde kundene de har, og kommer noen med en rå bil som viser frem ett bilstereomerke så er dette superbra reklame for leverandørene og butikkene, og gir nye kunder en mulighet til å faktisk høre ting selv, istedet for å få presset på seg en mening fra andre... (Og meningene om bilstereomerker i norge er litt sånn "en fjær blir til 3000 høns")
Er ikke noe problem å delta i begge deler for den saks skyld, men folk blir stappa i bås utifra hvilket utstyr de har, når man med en enkel investering eller bare en liten justering kan delta i litt av hvert
Men at det er mye fokus på kun bass i bil er det vel ingen tvil om, og her tror jeg bilstereonorge som miljø kunne gjort en mye bedre jobb, Norge er for lite til at butikkene klarer dette selv, mange butikker har ikke engang kunnskap om hvilke muligheter som ligger for begge målgrupper, basshuer og sq folk
Og dB-drag folk kunne vært mye flinkere til å vise frem litt hemmeligheter for å dra flere folk med på moroa, på samme måte som EMMA kunne vært flinkere til å gi en demo av bilstereoanleggene til nyskjerrige for å trekke inn flere deltakere.
Så egentlig burde man holdt en LiB-tour, men på ett annet nivå, hvor det er kundene som står for treffet og leverandørene som får være med å vise litt utstyr, istedet for omvendt.
En leverandør og butikks beste reklame er jo nettopp de fornøyde kundene de har, og kommer noen med en rå bil som viser frem ett bilstereomerke så er dette superbra reklame for leverandørene og butikkene, og gir nye kunder en mulighet til å faktisk høre ting selv, istedet for å få presset på seg en mening fra andre... (Og meningene om bilstereomerker i norge er litt sånn "en fjær blir til 3000 høns")
Comment