Announcement

Collapse
No announcement yet.

Testing av utstyr før salg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det eneste som er sikkert, er at EN av disse to LYVER, og VET det godt.

Så kan jo den som IKKE lyver sitte med god samvittighet, mens den andre går i skammekroken og spise skolisser. Vi trenger ikke vite hvem som gjør hva, for min erfaring er at folk aldri innrømmer sånt offentlig uansett...

Løgnere er irriterende i alle fall.

Comment

Hva er poenget med denne tråden?
      Dette er uansett en sak mellom mr.gooner87 og mr.Øyvind - ingen av oss kan bidra med noe positivt.
      Blir bare drittkasting fram og tilbake. woohoo!
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Det var en sak mellom oss til han lagde denne tråden som jeg ikke så før nå.

Ja og jeg beklager det, men så tråden først nå ikveld, og jeg er nevnt med navn, ikke så vanskelig å søke meg opp og få mitt fulle navn...

Så følte jeg måtte "renvaske meg".. (om det overhodet er mulig etter att det har gått et halvt år)
        Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

Helt ærlig, jeg hadde glemt hele greia. Og tror ikke noen egentlig sikkert kunne vite hvem som hadde gjort hva.
          Det du nå har oppnådd er å få tvil til begge parter igjen.. Dessverre.
          Jonas Tautra
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by Øyvind View Post
            -Stille anlegget for så å selge alt uten og høre på litt musikk?
            Vel det var jo liksom litt sånn "SQ-stilt" da, med fornuftige delinger osv., og subbene hadde ikke så høyt nivå akkurat... Men dette får du ta med Azhar.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Working...
            X