Jeg ville ha kikket på en GZ sub som passer i båndpass kasse, koster en del å få liv i den subben, forsterkere batterier, dynamo osv osv. Så ved å kjøpe den subben så blir det fort 30000,- for å oppgradere resten av systemet.
Meningen er å kjøre bassrefleks røra inn skiluka eller opp gjennom hattehylla, det blir bedre trøkk og ikke minst bedre lydkvalitet, hvorfor tror du folk anbefaler deg å gå for bandpass ellers da?
Du trenger ikke å lage 2 tråder om samme emnet for å få hjelp.
Jeg ville ha kikket på en GZ sub som passer i båndpass kasse, koster en del å få liv i den subben, forsterkere batterier, dynamo osv osv. Så ved å kjøpe den subben så blir det fort 30000,- for å oppgradere resten av systemet.
nei det har du rett i
det eneste jeg vet om det subben er at det blir fort dyrt, har en kammerat som har en sånn
og her er listen over utstyr han har : http://www.youtube.com/watch?v=nejLBkS6Lqg
har aldrig hørt den eller noe pga den ikke er koplett opp enda så ja du har rett! jeg har virkelig ikke peiling angående denne subben, derfor skrev jeg bare google.
om du mener att jeg generelt sett ikke har noe snøring når det gjelder bilstereo så skal du få låv å tro det
men til trådstarter:
det fins så mye annet du kan velge i pr. dags dato at jeg ville sett etter noe annet
Regnet med du hadde lite peiling siden du kom med et jævla dårlig tips.
Forumet her er vel skapt slik at man skal kunne stille slike spørsmål.
siden kompisen din har et slikt prosjekt har du åpenbart peiling om at det skal mer til en å bare hive inn den subben å en monster monoblokk, så hvorfor ikke gi fyrn et skikkelig svar da?
Istedenfor at dere to jenter skal krangle, så kommer et lite tips fra meg
Det er en ganske dyr sub, som igjen krever mye for å yte det man betaler for.
Hvis du ikke har et stort budsjett så vil jeg nok anbefalle deg å velge noe annet.
Men nå sier du ikke noe om budsjett, utstyrsliste eller mål, så bare mine tanker om emnet..
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
takker for svar hva slags annen sub anbefales eller er mye trøkk i? noen bra sider eller butikker jeg kan dra til? har alltid ønska meg SKIKKELIG trøkk i bilen , så nå skal det skje :P
Regnet med du hadde lite peiling siden du kom med et jævla dårlig tips.
Forumet her er vel skapt slik at man skal kunne stille slike spørsmål.
siden kompisen din har et slikt prosjekt har du åpenbart peiling om at det skal mer til en å bare hive inn den subben å en monster monoblokk, så hvorfor ikke gi fyrn et skikkelig svar da?
det går ikke ann å gi et skikkelig svar, værtfall ikke et fasit svar på hva folk burde velge osv. det veit du like godt som meg
jeg gir gjerne min anbefalning når han har skrivd hans ønsker om lyd og pris osv!
jeg sier ikke at jeg kan mere en deg stianuno! for det vet jeg godt at jeg ikke kan.
takker for svar hva slags annen sub anbefales eller er mye trøkk i? noen bra sider eller butikker jeg kan dra til? har alltid ønska meg SKIKKELIG trøkk i bilen , så nå skal det skje :P
det er bare lydtrykk du er ute etter? du har ikke planer om å spille pent?
du har ikke en maks pris på alt sammen? er greit å ha en anelse om hvor mye du vil bruke
har ikke planer om ha ta det så veldig pent nei. er ute etter et skikkelig trøkk i bassen, men selvfølgelig også bra lyd. tenker ca maks pris 20-30.000. det skal sitte i en 325 E36 coupe, så har jo selvfølelig ikke plass til det aller verste.
Comment