Announcement

Collapse
No announcement yet.

er det her bra pris?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• er det her bra pris?

har akkurat fått tak i 2 stk hertz hs 380 subbere.. skal gi 1800 ink frakt for de.. er det en bra pris? takker for svar
    "du må skru ned bassen før butikken raser sammen"

Ja det er en veldig bra pris, jeg solgte min hx380 for 1500 + frakt og det var bare 1stk.

Comment

Da er det nok bare å kjøpe.. Han hadde 4 og hadde penge problemer, så kanskje jeg skal kjøpe alle 4? Hehe

Comment

Er det ES eller HX? Om du får kjøpt 4 stk HX380 for 3600 inkl frakt så slår du til.
        Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

Comment

Tror det er hx.. Er de noe bra? Bra trøkk liksom? Lite erfaring med Hertz faktisk.. Men har hørt mye bra om det merket.. Så må prøve.. Skal høre med han etterpå..:-P

Comment

Vel... Om det er HX380 og de er i god stand og du får dem for under 4 000 inkl frakt så er det tyvgods. Kan ikke forestille meg noe annet. Hva gjør han med 4 stk uansett?

Det er flotte elementer det vettu =)

Comment

Jeg solgte også min for 1500,-. I alle fall sånn ca.

Et ålreit element til en veldig god pris om du skal betale 1000,-/stk.

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
                Jeg solgte også min for 1500,-. I alle fall sånn ca.

Et ålreit element til en veldig god pris om du skal betale 1000,-/stk.
                Ja 1000 inkl frakt (!) er det som får meg til å stusse... 1500 er jo en bra pris for et brukt element av denne sorten. Da stusser jeg når han snakker om under 1000 pr element inkl frakt. Med mindre frakt er fra naboen?

Comment

Eller at mannen er pengelens som trådstarter nevnte tidligere.

Comment

Originally posted by Stianuno View Post
                    Eller at mannen er pengelens som trådstarter nevnte tidligere.
                    Jepp, evt at det er ES'er =)

Comment

Er det slik de ser ut?

Eller er det slik?

Har hatt 1x av den på siste bildet. Og var strålende fornøyd, men trengte penger. Så solgte min for 1800,-
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Husk på at gammle hx og den esǹ som du la inn bilde av er nesten identisk, jeg har vertfall problem med å skille dem på bilder.

Men jeg tror gammle hx har en litt mørkere membran en gammle es?

Comment

Mener dette er gammle HX 380.

Eneste jeg kan se som forskjell, er logoen på HX-serien er hevet ut fra dust cap'en.
                          But hey, pics can lay. And google can fail :P
                          Runar E. Olsen ~ Moderator
                          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Virkelig gammel HX har trykket logo på dustcap, av den gamle Hertz logoen, en gul H. neste generasjon er den med oransj gummi rundt magneten. Siste generasjon er den grå uten dustcap.
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Har ikke en av disse HX-utgavene en slags stjerneformet dustcap? Ikke at jeg husker hvilken, men mener min så slik ut.

Comment

Working...
                              X