Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvilken 4" høyttalere ville dere valgt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by driftking1 View Post
    Ja, får vel ta og bestille litt demping og diverse snart. hehe, men monteringa i dashen. Det blir sikkert et problem for meg, så jeg slenger vel ut noen bilder så får jeg se om noen har noen gode løysninger på og få det skikkelig
    Hvilken bil er dette da?

Comment

Golf 3 92 mod

Comment

Originally posted by Johan View Post
        Hvordan er TB når det gjelder å spille høyt?
        De fleste som har testet nevner mest lydkvalitet per krone..
        Det jeg har testet av TB spiller både høyt og fint. Har noen 3" som spiller overraskende høyt i åpen baffel med 5-6 watt. Og 6,5" subwoofere i bilen nå, som spiller høyt og dypt - til å være en 6,5". Om jeg deler dem høyt og skrur opp volumet mer enn normalt, er det MASSE punch i dem, kan faktisk kjenne dem litt i brystet.

Men det er jo ganske åpenbart at ingen av TangBand-produktene, i alle fall ikke de det er noe særlig blest rundt, er bygget for ren SPL.

Da kommer du lenger med rimelige PA-produkter, tipper jeg. Mer vekt på kvantitet enn kvalitet der. Om det er mest lydtrykk per krone du er ute etter.

Comment

TB-produktene høres bra ut og når man ser på lydscoren i EMMA så må det være noe riktig med det
          Men man må huske på at for vanlige folk så blir det vanskelig å få plass til de, uten å gjøre modifikasjoner på bilen.
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Working...
          X