Announcement

Collapse
No announcement yet.

Test av Phoenix Gold Ti800.4 (2010-modellen!)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Test av Phoenix Gold Ti800.4 (2010-modellen!)

    http://phoenixgold.com/images/pdfs/T...Amp_Review.pdf

    Dette er løknappemateriale for PG-fans. Endelig slipper man å shoppe etter old-school-greier for å få skikkelige saker. Tror jeg, da.

    Ti er da den nye "toppserien" til PG. "Entry level" hører andre forsterkere til, hvorav de har en knøttliten monoblokk på 1kW i 1 ohm:



    Legg merke til de festlige kommentarene på printkortene, slik det ofte var i gamle dager:

    Last edited by Miniboom; 14-07-2010, 21:49.

  • #2
    ok, jeg likte review'en på denne ampen.. har alltid hatt litt hjerte for pg, men aldri eid en selv.. Var lenge noe jeg siklet på, men aldri hadde råd til.. kanskje ved neste korsvei, når jeg skal bygge i ny bil, forhåpentligvis til høsten..
    Sture Vedal

    Comment


    • #3
      Hmm.. den reviewen sa meg egentlig fint lite.
      Skulle gjerne hatt noen sammenligning med andre amper, blir litt for tynt med "ja jeg synes den hørtes bra ut"
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • #4
        Det er en upgraded M44 , trenger man å vite så mye mer ?
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          Originally posted by ugn View Post
          Hmm.. den reviewen sa meg egentlig fint lite.
          Skulle gjerne hatt noen sammenligning med andre amper, blir litt for tynt med "ja jeg synes den hørtes bra ut"
          Man kan jo tippe at den låter som gode forsterkere flest? M.a.o. at det gjør minst mulig ut av seg, og har nok kraft og headroom.

          Personlig likte jeg tilnærminga med mangelen på subjektiv lydsynsing. En av de bedre testene jeg har lest utifra min egen synsvinkel, i alle fall.

          Comment


          • #6
            Originally posted by neptyr View Post
            Det er en upgraded M44 , trenger man å vite så mye mer ?
            Også en måte å se det på. Liker hvordan du tenker, for det er jo faktisk så enkelt. Eller BØR være det. Hehe...

            "My dad is a M44, who is your daddy?"

            Comment

            Working...
            X